• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Yes, det stemmer fikk ingen bekreftelse pga et spam filter (Fant den senere), men han bekreftet at alt var ok. Betalningen gikk EPRISMYA når jeg bestilte også.

m.. kollade nu, fick inget där heller. Har bara bekräftelsen från PayPal.
Jäkla märklig upplevelse. Får hoppas att banden är bra nog för att väga upp för det. Drog ett PM via IG nu också.

Så, kanske ska kompensera och beställa ett wotancraft istället. :D

Fick förklarar att paypal inte fanns i Turkiet. Därför annan adress där. Det var rätt med eprismya..
Min order tog rättexakt en månad. Var innan jul

Juste, dom är rätt strikta hos Paypal. Då bör det vara på gång antagligen. Men lite dåligt att inte skicka nån form av bekräftelse.

Drog precis tillbaka min annons och gör mitt första inlägg i denna tråden :) den växer på mig och det är troligtvis bättre att komplettera med en mindre dressklocka än att byta till mindre :angel:
Pam512 på strap från @Maer
IMG_20190228_135518.jpg
IMG_20190228_135450.jpg

Drog precis tillbaka min annons och gör mitt första inlägg i denna tråden :) den växer på mig och det är troligtvis bättre att komplettera med en mindre dressklocka än att byta till mindre :angel:
Pam512 på strap från @Maer
IMG_20190228_135518.jpg
IMG_20190228_135450.jpg

Stort välkommen, 512 är en klockren dresasre.

Tack gubbar! Verkar ju vara en riktigt trevlig tråd detta. Dock får man vara med i svängarna för h*elvete vad ni postar :D

Och ja, i tråden går det undan!

Du kommer på nåt till slut, lycka till ska bli kul att se vad det blir :)
Det blev en 111 och nu din gamla 183:a... Haha Jag har börjat om i tråden för att se lite strapförslag till radiomir m wirelugs. Såg din gamla post och tyckte det var lite roligt...

Har ni några schyssta förslag på ovan intresseområde så posta gärna nån inspirationsbild. Jag har koll på tillverkarna men vill se lite olika helt enkelt

Det blev en 111 och nu din gamla 183:a... Haha Jag har börjat om i tråden för att se lite strapförslag till radiomir m wirelugs. Såg din gamla post och tyckte det var lite roligt...

Har ni några schyssta förslag på ovan intresseområde så posta gärna nån inspirationsbild. Jag har koll på tillverkarna men vill se lite olika helt enkelt

:)
Det var ett tag sen jag hade en 45mm wirelugs panna, har tyvärr inte många inspirationsbilder att bjussa på..

F_n va ni köper straps, själv har man ett heltidsjobb för att få lite patina på det enda lädret jag äger.
Ni måste ha tonvis med band ni inte använder, så om ni har några 26mm över så skicka pm. (Ingen aning vad jag söker:))
Kom nu på att det kanske inte går att bifoga foton via pm?
E1D4797A-0787-4237-84D4-276640BC91A6.jpeg

Ett vanligt Assolutamente (OEM eller eBay) sitter bra.
upload_2019-2-28_17-13-39.jpeg

(613)

Senast ändrad:

Det väl typ bara jag och någon till i tråden som har en för tillfället. Nyckeln är att inte köpa för tjocka straps,, sen är färgval en smaksak. Jag kör typ bara samma svarta band (du hittar bilder i tråden) så någon inspiration kan jag inte bjuda på. Klockan får helt olika utseende beroende på band, ex.vis blir klockan hårdare med ett dubbelvikt oem asso och med dressad med ett tunnare svart band. Vad vill du ha för look? Bra att fundera på innan du letar.

Jag vill förresten också rekommendera grått asso. Det tyckte jag var awesome på Radiomir och inte alls lika bra på Luminor.
IMG_6415.jpg

(424)

Det väl typ bara jag och någon till i tråden som har en för tillfället. Nyckeln är att inte köpa för tjocka straps,, sen är färgval en smaksak. Jag kör typ bara samma svarta band (du hittar bilder i tråden) så någon inspiration kan jag inte bjuda på. Klockan får helt olika utseende beroende på band, ex.vis blir klockan hårdare med ett dubbelvikt oem asso och med dressad med ett tunnare svart band. Vad vill du ha för look? Bra att fundera på innan du letar.
Jag kommer göra som med 111, klä upp eller köra lite ammo osv. Ska testa ett asso helt klart. Lite från dag till dag beroende på syssla och humör - det som är bäst med Panerai helt enkelt

Glömmer du bort mig? Trodde vi var vänner...

Tillbaka
Topp