Jeg kjøpte et band 20.01 og har fortsatt ikke fått noe. Mailet forrige uke og han savarade mandag at det precis var klart og skulle skickas tirsdag (2 dager siden), men ikke hørt noe mer etter det.
Det är riktigt dåligt. Pma som sagt via IG.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jeg kjøpte et band 20.01 og har fortsatt ikke fått noe. Mailet forrige uke og han savarade mandag at det precis var klart og skulle skickas tirsdag (2 dager siden), men ikke hørt noe mer etter det.
Fick förklarar att paypal inte fanns i Turkiet. Därför annan adress där. Det var rätt med eprismya..Kollar via IG. Det börjar bli lite väl konstigt.
Hm.. Han har iallafall svarat. Jag har inte hört ett dugg. Betalade du via PayPal? Fick du EPRISMYA på betalningen då?
Yes, det stemmer fikk ingen bekreftelse pga et spam filter (Fant den senere), men han bekreftet at alt var ok. Betalningen gikk EPRISMYA når jeg bestilte også.
Fick förklarar att paypal inte fanns i Turkiet. Därför annan adress där. Det var rätt med eprismya..
Min order tog rättexakt en månad. Var innan jul
Helt rättDrog precis tillbaka min annons och gör mitt första inlägg i denna trådenden växer på mig och det är troligtvis bättre att komplettera med en mindre dressklocka än att byta till mindre
Pam512 på strap från @Maer![]()
![]()
Det gjorde du helt rätt i!Sitter kanon på dig.
Helt rättVälkommen !
Drog precis tillbaka min annons och gör mitt första inlägg i denna trådenden växer på mig och det är troligtvis bättre att komplettera med en mindre dressklocka än att byta till mindre
![]()
Tack gubbar! Verkar ju vara en riktigt trevlig tråd detta. Dock får man vara med i svängarna för h*elvete vad ni postar![]()
Har alltid tagit Bosphorus minst 1 månad att leverera mina straps, så det är inget ovanligt att det tar tid
Beställde ni via hemsidan eller via PM på IG/FB?Jag reagerade mest på att namnen inte stämmer & ingen kommunikation/svar från Bosphorus.. Blir nog bra, får bara ha mer tålamod.![]()
Hemsidan. Beställde hos sword straps via IGBeställde ni via hemsidan eller via PM på IG/FB?
Stelheten är bara att bearbeta bort, böj på det i sidled och rulla igenom på längden.Just precis! och att det är en aning stelt.
Den där rackaren har jag haft, tror jag. Den var awesome. Behåll! Den sitter bra på dig.Drog precis tillbaka min annons och gör mitt första inlägg i denna trådenden växer på mig och det är troligtvis bättre att komplettera med en mindre dressklocka än att byta till mindre
![]()
Det har du säkert, hon har vart runt hos många... Den får stanna och få en ärlig chans iafDen där rackaren har jag haft, tror jag. Den var awesome. Behåll! Den sitter bra på dig.
Cool klocka och trevlig tröja, grattis till bra köp!Drog precis tillbaka min annons och gör mitt första inlägg i denna trådenden växer på mig och det är troligtvis bättre att komplettera med en mindre dressklocka än att byta till mindre
![]()
Tack! Tröjan fyndades faktiskt på H&M. 100% kashmir och väldigt trevlig för den lilla penga jag betala.Cool klocka och trevlig tröja, grattis till bra köp!![]()
Tack för tipset angående tröjan, det blir en titt hos dem!Tack! Tröjan fyndades faktiskt på H&M. 100% kashmir och väldigt trevlig för den lilla penga jag betala.
Haha, samma härTack för tipset angående tröjan, det blir en titt hos dem!
Det blev en 111 och nu din gamla 183:a... Haha Jag har börjat om i tråden för att se lite strapförslag till radiomir m wirelugs. Såg din gamla post och tyckte det var lite roligt...Du kommer på nåt till slut, lycka till ska bli kul att se vad det blir![]()
Det blev en 111 och nu din gamla 183:a... Haha Jag har börjat om i tråden för att se lite strapförslag till radiomir m wirelugs. Såg din gamla post och tyckte det var lite roligt...
Har ni några schyssta förslag på ovan intresseområde så posta gärna nån inspirationsbild. Jag har koll på tillverkarna men vill se lite olika helt enkelt
Ett vanligt Assolutamente (OEM eller eBay) sitter bra.Det blev en 111 och nu din gamla 183:a... Haha Jag har börjat om i tråden för att se lite strapförslag till radiomir m wirelugs. Såg din gamla post och tyckte det var lite roligt...
Har ni några schyssta förslag på ovan intresseområde så posta gärna nån inspirationsbild. Jag har koll på tillverkarna men vill se lite olika helt enkelt
Det väl typ bara jag och någon till i tråden som har en för tillfället. Nyckeln är att inte köpa för tjocka straps,, sen är färgval en smaksak. Jag kör typ bara samma svarta band (du hittar bilder i tråden) så någon inspiration kan jag inte bjuda på. Klockan får helt olika utseende beroende på band, ex.vis blir klockan hårdare med ett dubbelvikt oem asso och med dressad med ett tunnare svart band. Vad vill du ha för look? Bra att fundera på innan du letar.Det blev en 111 och nu din gamla 183:a... Haha Jag har börjat om i tråden för att se lite strapförslag till radiomir m wirelugs. Såg din gamla post och tyckte det var lite roligt...
Jag vill förresten också rekommendera grått asso. Det tyckte jag var awesome på Radiomir och inte alls lika bra på Luminor.Det blev en 111 och nu din gamla 183:a... Haha Jag har börjat om i tråden för att se lite strapförslag till radiomir m wirelugs. Såg din gamla post och tyckte det var lite roligt...
Hoffa, Metamorfos, jag (har två) ... jag tror definitivt vi har fler Radiomir, men det där var fyra i alla fall.Det väl typ bara jag och någon till i tråden som har en för tillfället.
Jag kommer göra som med 111, klä upp eller köra lite ammo osv. Ska testa ett asso helt klart. Lite från dag till dag beroende på syssla och humör - det som är bäst med Panerai helt enkeltDet väl typ bara jag och någon till i tråden som har en för tillfället. Nyckeln är att inte köpa för tjocka straps,, sen är färgval en smaksak. Jag kör typ bara samma svarta band (du hittar bilder i tråden) så någon inspiration kan jag inte bjuda på. Klockan får helt olika utseende beroende på band, ex.vis blir klockan hårdare med ett dubbelvikt oem asso och med dressad med ett tunnare svart band. Vad vill du ha för look? Bra att fundera på innan du letar.
Det väl typ bara jag och någon till i tråden som har en för tillfället. Nyckeln är att inte köpa för tjocka straps,, sen är färgval en smaksak. Jag kör typ bara samma svarta band (du hittar bilder i tråden) så någon inspiration kan jag inte bjuda på. Klockan får helt olika utseende beroende på band, ex.vis blir klockan hårdare med ett dubbelvikt oem asso och med dressad med ett tunnare svart band. Vad vill du ha för look? Bra att fundera på innan du letar.
Glömde skriva 45 mm. Det är en jäkla skillnad på en 47a med p.3000 och en 45 mm.Glömmer du bort mig? Trodde vi var vänner...