Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart bättre än "normal" Verde. Jag kanske borde köpa ett sånt där.382 på Ronconi Verde från Mays-Berlin
![]()
![]()
Glömde skriva 45 mm. Det är en jäkla skillnad på en 47a med p.3000 och en 45 mm.
382 på Ronconi Verde från Mays-Berlin
![]()
![]()
Lite äggpatinering på den där382 på Ronconi Verde från Mays-Berlin
![]()
![]()
Beror på klockan också tror jag.. det vanliga är lite för cleant för 382Klart bättre än "normal" Verde. Jag kanske borde köpa ett sånt där.
Det bandet var jäkligt snyggt! Vad heter det?... och band #3 på Pre-A PAM001
![]()
Jädritt snyggtBand #2 på 911
![]()
![]()
Tack! Osäker på namn... Beställde direkt via Mays på Facebook. Ska se om jag hittar vad det heterDet bandet var jäkligt snyggt! Vad heter det?
Blev väl nästan bättre. Tycker att bandet lirar fint med indexen på 001’an och bättre med tavlan på 911’an. Förövrigt två rätt så där klockor ...Or maybe the other way around...
![]()
![]()
Becco kanske? Påminner lite om det, har själv ett sådant på väg så det vore ju gött om det är detTack! Osäker på namn... Beställde direkt via Mays på Facebook. Ska se om jag hittar vad det heter
Håller med.. passar bättre till guldvisarnaBlev väl nästan bättre. Tycker att bandet lirar fint med indexen på 001’an och bättre med tavlan på 911’an. Förövrigt två rätt så där klockor ...![]()
Ruggine hette detBecco kanske? Påminner lite om det, har själv ett sådant på väg så det vore ju gött om det är det![]()
Aha.. ruggigt snyggt hursom!Ruggine hette det
Yes. The other way around.Or maybe the other way around...
![]()
![]()
Dessa kombos blev sinnes!!!Or maybe the other way around...
![]()
![]()
En bronzo bara måste ägas någon dag... Får rysningar varje gång jag ser dom382 på Ronconi Verde från Mays-Berlin
![]()
![]()
De tre nya banden i lite bättre ljus
![]()
TackRiktigt bra!! Mossgröna är sjukt snyggt!
Tre mycket bra band.De tre nya banden i lite bättre ljus
![]()
Du borde ha behållit din gamla klocka då! Klart billigare, bättre att spara pengarna till viktigare sakerMin 911 ser ut som min gamla 632 utan logga, märkte jag nu under frukosten...
![]()
De tre nya banden från Mays i lite bättre ljus
PAM382 på "Ronconi Verde"
Pre-A PAM001 på "Berillo"
PAM911 på "Ruggine"
![]()