B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite minigolf!
![]()
Har ju vart strapbonanza här i tråden, Någon som är extra nöjd med något ljusare strap? Släng fram lite bilder!
OEM: beige canvas, gold cashemere, asso med vintage padding (dubbelvikt som det kallas i tråden)
@Ernesto det som sitter på 779 är väl typ ett Ponte Vecchio? Det kanske är samma lika som ett asso med vintage padding, fast brunt istället för tan (som sitter på 720).Dubbelvikta är det som sitter på 779 fast det är mörkt?
Har ni allt inne?
@Ernesto det som sitter på 779 är väl typ ett Ponte Vecchio? Det kanske är samma lika som ett asso med vintage padding, fast brunt istället för tan (som sitter på 720).
milano?God weekend![]()
Jappmilano?
Japp<3
God weekend![]()
Grattis. Mycket bra modell att börja med.Denna landade idag och jag är helt såld! Härmed är jag officiellt en Paneristi på riktigt ✌![]()
Stort grattis och välkommen!!!Denna landade idag och jag är helt såld! Härmed är jag officiellt en Paneristi på riktigt ✌![]()
Yess .milano?
varit inne i panna butiken?
Dubbelvikta är det som sitter på 779 fast det är mörkt?
Har ni allt inne?
@Ernesto det som sitter på 779 är väl typ ett Ponte Vecchio? Det kanske är samma lika som ett asso med vintage padding, fast brunt istället för tan (som sitter på 720).
Jag ska kolla in imorgon, tack för tipsen.varit inne i panna butiken?
jag råkade gå in i en farlig butik på 3 våningar som ligger på smågatorna till vänster om vittoria emanuelle gallerian..
dom hade mycket pannor när jag var där!
Jaha.. då postades du igår.. kommer sakna dig! (Pam1359)
![]()
+3 mmVad blir det istället?![]()
Du gissar rätt. Ju mer man kollar på detta forum desto mer sjuk blir man.. tänk om jag hade en sån.. o sen sån osv.. Så dök en annons upp på 422 och man lever ju bara en gångGissar 372/422 då![]()
Du gissar rätt. Ju mer man kollar på detta forum desto mer sjuk blir man.. tänk om jag hade en sån.. o sen sån osv.. Så dök en annons upp på 422 och man lever ju bara en gång![]()
Buuuuuuh!Jaha.. då postades du igår.. kommer sakna dig! (Pam1359)
![]()
Och jag glömde sänka priset när jag aktiverade annonsen. Så nu krävs bara 35 lax.Ni som sitter med lite överskottslikviditet kan ju slå till https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-base-logo-44-mm-pam01000.99745/
Lång spänd väntan nu...Jaha.. då postades du igår.. kommer sakna dig! (Pam1359)
![]()
Precis lagomMen fan 47mm.... Snygga som fan men... Stora. Jättestora