![]()
![]()
![]()
... nej, inte min.
Hittade på Facebook/Paneristi.com och tyckte det var en kul grej att visa upp. De nya sub-lådorna verkar riktigt nice. Vill ha en nästan bara därför.
Coolt! Är dessa till limitds eller till alla subs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
![]()
... nej, inte min.
Hittade på Facebook/Paneristi.com och tyckte det var en kul grej att visa upp. De nya sub-lådorna verkar riktigt nice. Vill ha en nästan bara därför.
Coolt! Är dessa till limitds eller till alla subs?
Du är galen! Men grattis till en av dom absolut bästa luminor/stål modellerna!Det blev en förstärkning till stundande GTG efter mkt trevligt besök hos Krons
Pam510
till alla subs
Riktigt bra ju!till alla subs
Bra där! GrattisDet blev en förstärkning till stundande GTG efter mkt trevligt besök hos Krons
Pam510
Alla? Bara de nya svindyra eller?till alla subs
Kanske iofs bara är de dyra, vet inte.. Nu när jag tänker efter har jag sett den till carbotech och bronzon , men de är ju rätt dyra så..Alla? Bara de nya svindyra eller?
Visst är dessa roliga men de klassiska måste ju vara rätt mycket dyrare att tillverka.
Just den lådan som jag postade bild på är till brownzon.Kanske iofs bara är de dyra, vet inte.. Nu när jag tänker efter har jag sett den till carbotech och bronzon , men de är ju rätt dyra så..
Jag vill också ha ett sådant fast i 26mm. Letat som satan, närmaste jag kommit är GasGasBones vilka tillverkar banden till B&R och Bremont.
Du är galen! Men grattis till en av dom absolut bästa luminor/stål modellerna!
Bra där! Grattis
![]()
![]()
![]()
... nej, inte min.
Hittade på Facebook/Paneristi.com och tyckte det var en kul grej att visa upp. De nya sub-lådorna verkar riktigt nice. Vill ha en nästan bara därför.![]()
Hoppas du hittar någon du gillar, dags nu kompismot klarlunds i köpenhamn nu!!!!
som det ska prövas panerai idag![]()
känner ju att jag behöver en större klocka i samlingen nu!Hoppas du hittar någon du gillar, dags nu kompis
Ta gärna några bilder, så att man får en uppfattning om sortimentet. Gick förbi i höstas, fast barnen var inte alls sugna på att klämma på Panerai...mot klarlunds i köpenhamn nu!!!!
som det ska prövas panerai idag![]()
känner ju att jag behöver en större klocka i samlingen nu!
är ju rätt lite panerais runt malmö så nån måate bättra på det![]()
Klockornas gin och yang..!känner ju att jag behöver en större klocka i samlingen nu!
är ju rätt lite panerais runt malmö så nån måate bättra på det
sen får jag ta å stilla mitt reverso sug i framtiden med![]()
lovar att ta lite foton!!!Ta gärna några bilder, så att man får en uppfattning om sortimentet. Gick förbi i höstas, fast barnen var inte alls sugna på att klämma på Panerai...
Det där ser ju faktiskt helt ok ut ändå, guldklockor är magiska! Min made-to-measure skjorttillverkare erbjuder dessutom att man kan ha olika storlek på höger och vänster manschett. Perfekt för när jag köper min PAM422!Spanade in lite skjortor på Eton, var inte den här skjortan grymt snygg?
Eller är det så att med den klockan så blir alla skjortor snygga?
![]()
ska bli spännande att testa lite!Klockornas gin och yang..!
Har du hört talas om Sir Pierre?känner ju att jag behöver en större klocka i samlingen nu!
Var där för någon månad sedan. Trevlig butikschef men ganska tråkigt utbud.känner ju att jag behöver en större klocka i samlingen nu!
How to use your Panerai.
Step 1. Put it on.
Step 2. Never take it off.
![]()