Rey
Silver
Det har du ju rätt i! Varför har jag fått för mig det? Man blir lätt virrig när man har nötat information de senaste månaderna![]()
Inte lätt att hålla isär allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har du ju rätt i! Varför har jag fått för mig det? Man blir lätt virrig när man har nötat information de senaste månaderna![]()
Skillnaderna mellan verket på bilden och verket i 372 är att verket ovan har delade bryggor i tre delar likt på de gamla fickursverken.Nu lärde jag mig något nytt, trodde 673 hade solid baksida som 372. Fan den perfekta pannan i 1950 case då i min bok
Har själv en panna med P.3000 på ingång![]()
Asso. Vill nån förklara vad det är. Nu har jag läst det tusen gånger. Ett band fattar jag men what?
Assolutamente. Förenklat: läderband i någorlunda ”obehandlad” kvalitet. Slits snyggt och blir blankare över tid.Asso. Vill nån förklara vad det är. Nu har jag läst det tusen gånger. Ett band fattar jag men what?
För nog ge mig in i den här tråden 1551 sidor för sent...Är ändå inne på min sjätte Panerai nu
Har gemenskapen här någon koll på vart jag kan hitta liknande eftermarknadsstrap till en PAM25? (Bilder i botten).
Behöver inte stå Panerai och färger kan variera. Har tidigare handlat mina straps på panatime men det enda vettiga jag hittar där är velcro strap till Bell & Ross som ser vettiga ut. Antar de borde passa?
Några andra förslag?
![]()
![]()
Som sagts tidigare, jag tror det är *enbart* @Scipio som haft ett sådant band.Jag uppar den här i hopp om tips.
Ungefär överallt, mycket custom-ställen, men det är bara läder och ibland gummi. Jag har aldrig sett den där typen av strap någon annanstans än hos just Panerai. Den finns säkert, prova ebay?Tyvärr så verkar han gått under jorden om man tittar på aktivitet
Vart köper ni andra era band?
Bruna Paneraitavlorna är något speciellt. Svarta när ljuset inte är där, härligt mattbruna när det faller påAsso... hahah
Händer något med den bruna tavlan i solen...
![]()
Tänkte också att det orangea bandet kommer jag ju aldrig använda... men det gör sig riktigt bra. Förstår hur dom tänkte med att dela ut det som standardband
![]()
Sexig på riktigt, gummit kommer nog gå i veckan.
Ja, det händer något... saknar dock det domade glaset, den här blir kanske lite plattBruna Paneraitavlorna
![]()
JAGVILLOCKSÅHAEN8DAGARSPANNA!!!Det blev en förstärkning till stundande GTG efter mkt trevligt besök hos Krons
Pam510
Det blev en förstärkning till stundande GTG efter mkt trevligt besök hos Krons
Pam510
JAGVILLOCKSÅHAEN8DAGARSPANNA!!!
Jag menar ... grattis!
Tackar
Det finns en 590 kvar hos Krons som väntar på dig.
Jag vill också ha ett sådant fast i 26mm. Letat som satan, närmaste jag kommit är GasGasBones vilka tillverkar banden till B&R och Bremont.Jag uppar den här i hopp om tips.
https://www.strapcode.com/collections/velcro-nylon-watch-bandJag uppar den här i hopp om tips.
Jag trivs med att vara nästan nummerbroder med dig (720/721), dock är 590 lite för nära 416.Mårt skulle aldrig vilja vara för lik mig...
Jag trivs med att vara nästan nummerbroder med dig (720/721), dock är 590 lite för nära 416.
För enkelt!
Bara svincoola killar som har Panerai.
Måste handla om det som romarna kallade Brixia. Den som förstår förstår!
Mycket trevligt val!Det blev en förstärkning till stundande GTG efter mkt trevligt besök hos Krons
Pam510
Det blev en förstärkning till stundande GTG efter mkt trevligt besök hos Krons
Pam510