Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@snoozarn Har du kvar din 111:a?
Han har tidigare sabrerat med sin sub, här har han sin nästa utmaning!Citerade du fel?
Jag tror du svarade på fel sak. RubberB handlade det om.Färgen finns men bara som dragspel.
Är det du som är stekarn?Göteborgshumor![]()
Se där.Jag tror du svarade på fel sak. RubberB handlade det om.
Mellan 42K och 51K på Chrono24.Vad ligger en 632 på?![]()
Cashmere gold bandet säger ju panerai själva är "water resistant"Har för mig jag läste om något nytt panerai strap som var badvänligt men det var ej asso.
Cashmere gold bandet säger ju panerai själva är "water resistant"
Stämmer det att man kan bada med asso?
Stämmer det att man kan bada med asso?
![]()
Dåligt sug efter dykarklockor i mars? Måste ju vara världens billigaste 1305 till salu?
Har nog inte med priset att göra.![]()
Dåligt sug efter dykarklockor i mars? Måste ju vara världens billigaste 1305 till salu?
Det är väl en skitklocka av rang det där? Dissad av @yonsson måste ju betyda bottennapp.![]()
Välkommen! Har inget svar på din fråga men är (foto-)nyfiken på vilka panerai du har/haft?För nog ge mig in i den här tråden 1551 sidor för sent...Är ändå inne på min sjätte Panerai nu
Har gemenskapen här någon koll på vart jag kan hitta liknande eftermarknadsstrap till en PAM25? (Bilder i botten).
Behöver inte stå Panerai och färger kan variera. Har tidigare handlat mina straps på panatime men det enda vettiga jag hittar där är velcro strap till Bell & Ross som ser vettiga ut. Antar de borde passa?
Några andra förslag?
![]()
![]()
För nog ge mig in i den här tråden 1551 sidor för sent...Är ändå inne på min sjätte Panerai nu
Har gemenskapen här någon koll på vart jag kan hitta liknande eftermarknadsstrap till en PAM25? (Bilder i botten).
Behöver inte stå Panerai och färger kan variera. Har tidigare handlat mina straps på panatime men det enda vettiga jag hittar där är velcro strap till Bell & Ross som ser vettiga ut. Antar de borde passa?
Några andra förslag?
![]()
![]()
I’m back baby, I’m back!!
![]()
![]()
Beställde även ett nytt Pontio Vechio band till henne.
Fick med lite av varje, bla tavla plus visare till 1005 så när jag tröttnar på guldvisarna och den bruna tavlan kan det bli en 1005![]()
Välkommen! Har inget svar på din fråga men är (foto-)nyfiken på vilka panerai du har/haft?
Det var väl klart spännande.Det är inte så spännande som det låter
Suttit inne på 000, 104 x2 eller x3 (lite svårt att skiljas med denna modell), 359, 312 och nu testar jag en submersible i form av den hårigaste toolwatchen av de alla - PAM25.
Är bra sugen på en 441 eller en nyare submersible men kommer inte riktigt överens med vare sig 42 eller 47mm.
Har bara en bild på telefonen. Ska skärpa mig framgent
![]()
![]()
Tack kompis! Känns helt rätt den här gången ocksåStort Grattis!!
Söndagsmakro
![]()
![]()
Nu lärde jag mig något nytt, trodde 673 hade solid baksida som 372. Fan den perfekta pannan i 1950 case då i min bok
Har själv en panna med P.3000 på ingång![]()
372 har inte solid baksida heller väl?![]()