• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

För nog ge mig in i den här tråden 1551 sidor för sent...Är ändå inne på min sjätte Panerai nu :cigar:

Har gemenskapen här någon koll på vart jag kan hitta liknande eftermarknadsstrap till en PAM25? (Bilder i botten).
Behöver inte stå Panerai och färger kan variera. Har tidigare handlat mina straps på panatime men det enda vettiga jag hittar där är velcro strap till Bell & Ross som ser vettiga ut. Antar de borde passa?

Några andra förslag?

För nog ge mig in i den här tråden 1551 sidor för sent...Är ändå inne på min sjätte Panerai nu :cigar:

Har gemenskapen här någon koll på vart jag kan hitta liknande eftermarknadsstrap till en PAM25? (Bilder i botten).
Behöver inte stå Panerai och färger kan variera. Har tidigare handlat mina straps på panatime men det enda vettiga jag hittar där är velcro strap till Bell & Ross som ser vettiga ut. Antar de borde passa?

Några andra förslag?

Välkommen! Har inget svar på din fråga men är (foto-)nyfiken på vilka panerai du har/haft?

Välkommen till tråden, vilka pannor har du haft?
Jag tror @Scipio är trådens bästa kunskapskälla på velcrostraps till Panerai.

Några andra förslag?

Välkommen! Har inget svar på din fråga men är (foto-)nyfiken på vilka panerai du har/haft?

Det är inte så spännande som det låter :)
Suttit inne på 000, 104 x2 eller x3 (lite svårt att skiljas med denna modell :) ), 359, 312 och nu testar jag en submersible i form av den hårigaste toolwatchen av de alla - PAM25.

Är bra sugen på en 441 eller en nyare submersible men kommer inte riktigt överens med vare sig 42 eller 47mm.

Har bara en bild på telefonen. Ska skärpa mig framgent :)

Det är inte så spännande som det låter :)
Suttit inne på 000, 104 x2 eller x3 (lite svårt att skiljas med denna modell :) ), 359, 312 och nu testar jag en submersible i form av den hårigaste toolwatchen av de alla - PAM25.

Är bra sugen på en 441 eller en nyare submersible men kommer inte riktigt överens med vare sig 42 eller 47mm.

Har bara en bild på telefonen. Ska skärpa mig framgent :)

Det var väl klart spännande. :)

Tillbaka
Topp