Det var så ljust första veckan, vet du.Snygg klocka och band, är det där OEM Assot, som följer med vid nyköp, ser lite ljusare ut ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var så ljust första veckan, vet du.Snygg klocka och band, är det där OEM Assot, som följer med vid nyköp, ser lite ljusare ut ?
Mjooo ... sjukt velig.Vissa tror ju på det där med ”äkta fejk” etc. jaja. Lite OT nu kanske.
Annars? Någon som har några planerade nyinköp?
Annars? Någon som har några planerade nyinköp?
Eller ett grönt OEM gummi?Några strapförslag till denna? Jag tänker svart rubberb eller grönt canvas. Vad säger ni?
![]()
Denna tror jag också påEller ett grönt OEM gummi?
En riktig o-like på den.
So very much keeper hooman?![]()
![]()
![]()
PAM1305, So fresh, so clean.
Den är riktigt trevlig har säkert kikat 20 ggr på din annons sista veckan men jag landade till slut på en annan som ref som jag får hem imorgon. Så 1305 får vänta ett tag...![]()
![]()
![]()
Subarnas förbannelse. Alla vill ha en men oftast som panna nummer 2 eller nummer 3.Den är riktigt trevlig har säkert kikat 20 ggr på din annons sista veckan men jag landade till slut på en annan som ref som jag får hem imorgon. Så 1305 får vänta ett tag...
Eller 6.Subarnas förbannelse. Alla vill ha en men oftast som panna nummer 2 eller nummer 3.
Du är ju Mårt. Paneraikonventioner gäller inte dig.Eller 6.
Tack! Detta är lite ljusare än det som följer med, helt rätt. Har lite olika band men växlar mest mellan dessa två.Snygg klocka och band, är det där OEM Assot, som följer med vid nyköp, ser lite ljusare ut ?
Ljusbeige canvas!Några strapförslag till denna? Jag tänker svart rubberb eller grönt canvas. Vad säger ni?
![]()
.. och 992 kommer släpps i december hos ADsInfo från min boutique..
995 (gröna 45mm raden) släpps i juli
992 (8 giorni raden) släpps i november
Ja jo det förstår jag. Undrade mest om det var nån sorts kopia eller "hommage" eller vad det heter.Inte en Panerai.
Snälla sluta posta dessa vackra bilder. Glider redan som det är osökt in på din annons varje dag och önskar att jag hade 20 cm i handled ist för 18,5.![]()
![]()
![]()
Ett kopierande/plagierande Kalle Anka-märke som försöker åka snålskjuts på Panerai.Ja jo det förstår jag. Undrade mest om det var nån sorts kopia eller "hommage" eller vad det heter.
18,5 och du vågar inte köra 47mm??Snälla sluta posta dessa vackra bilder. Glider redan som det är osökt in på din annons varje dag och önskar att jag hade 20 cm i handled ist för 18,5.
Ja det var nåt sånt jag tänkte. När det är så pass likt kan det väl knappast röra sig om annat än ett plagiat?Ett kopierande/plagierande Kalle Anka-märke som försöker åka snålskjuts på Panerai.
Kör 47mm på 17,2 handled. Inga problem. Min frus 15 cm däremot blir aningen för klena för en sån klocka men det är ju å andra sidan hennes problem.Snälla sluta posta dessa vackra bilder. Glider redan som det är osökt in på din annons varje dag och önskar att jag hade 20 cm i handled ist för 18,5.
Om det står Panerai eller Marina Militare på urtavlan så är det förfalskning.Ja jo det förstår jag. Undrade mest om det var nån sorts kopia eller "hommage" eller vad det heter.
Info från min boutique..
995 (gröna 45mm raden) släpps i juli
992 (8 giorni raden) släpps i november
Hur skulle dessa ligga i pris?.. och 992 kommer släpps i december hos ADs
995 = 10 900 euro.. Osäker på den andraHur skulle dessa ligga i pris?
Hur skulle dessa ligga i pris?
Tror det är 8500 eller 8700 Euro för 992..995 = 10 900 euro.. Osäker på den andra
![]()
Fiii fan så bra den är..995 = 10 900 euro.. Osäker på den andra
![]()