Anfield
Silver
Ok vart hittar jag dom ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klicka på deras namn och "Starta en konversation"Ok vart hittar jag dom ?
Det här var en snygg rackare! Lite styvt pris för mig bara.
![]()
http://www.chrono24.se/panerai/luminor-composite-1950-3-days-special-edition---pam375--id4113146.htm
Hahaha sick! Har du inte ocd:at och förvarat dem färgkoordineratRoligt men farligt, Lätt o bli strapoholicdet här är inte ens halva min band samling innan jag började sälja av.
![]()
![]()
![]()
Fan det missade jagHahaha sick! Har du inte ocd:at och förvarat dem färgkoordinerat![]()
Roligt men farligt, Lätt o bli strapoholicdet här är inte ens halva min band samling innan jag började sälja av.
![]()
![]()
Ok vart hittar jag dom ?
Jösses! Jag hade blivit gråtfärdig om jag fått vänta 5 månaderDen är nice!
Läste om en på risti hade väntat 5 år på att få sin![]()
Grattis! Nu är du hooked för livetHello!
Första men absolut inte sista Pannan!
![]()
Hello!
![]()
Grattis och välkommen!Hello!
Snyggt vad är det för ref?Hello!
![]()
Pam0001Snyggt vad är det för ref?![]()
GrattisHello!
![]()
Grattis!Hello!
![]()
Ingen större risk att det går åt skogen med tuberna skulle någon ramla ur så ligger den på bordet eller golvet, det som är bra med extra tuber är om du köper fler band som inte kommer med tuber då är det bra att ha extra så man slipper flytta fram o tillbaka. Det som kan vara bättre att ha extra är skruvarna dom kan bli lite slitna om man byter band ofta vilket man brukar få en tendens att göra så det är bra att byta ibland så man inte förstör gängen på klockan. Jag kan råda dig att köpa OEM alltså inte aftermarket när det gäller skruvarna så att du inte får en skitskruv som pajar klockan. När det gäller tuberna så är det inte lika noga om man har OEM eller aftermarket så länge det är bra kvalitet på dom.Vart köper ni tuber förresten. Känns som man vill beställa ett litet gäng så att man har hemma den dagen de går åt skogen.
Tack för infon! Vänligt av dig!Ingen större risk att det går åt skogen med tuberna skulle någon ramla ur så ligger den på bordet eller golvet, det som är bra med extra tuber är om du köper fler band som inte kommer med tuber då är det bra att ha extra så man slipper flytta fram o tillbaka. Det som kan vara bättre att ha extra är skruvarna dom kan bli lite slitna om man byter band ofta vilket man brukar få en tendens att göra så det är bra att byta ibland så man inte förstör gängen på klockan. Jag kan råda dig att köpa OEM alltså inte aftermarket när det gäller skruvarna så att du inte får en skitskruv som pajar klockan. När det gäller tuberna så är det inte lika noga om man har OEM eller aftermarket så länge det är bra kvalitet på dom.
PMa din adress så kan jag skicka lite tuber.
42mm? Snygg som tusan
Ingen dålig kärlek! Ref?![]()
Min nya kärlek!
Me like!![]()
Min nya kärlek!