• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MaziK

Rolex
2-Faktor
Det här var en snygg rackare! Lite styvt pris för mig bara.

4113146_xxl.jpg


http://www.chrono24.se/panerai/luminor-composite-1950-3-days-special-edition---pam375--id4113146.htm

Den är nice!

Läste om en på risti hade väntat 5 år på att få sin :D
 
Senast ändrad:

Veratio

Cartier
Roligt men farligt, Lätt o bli strapoholic :woot: det här är inte ens halva min band samling innan jag började sälja av.

DSC_0017.jpg


DSC_0008.jpg

Helvete, helvete, helvete! Hur coolt som helst. Me like x 10 000!

Jag har lagt kanske 8 000 kr på aftermarket band till min 372, sen har jag kanske band som jag totalt lagt 10 000 kr i 22, 24 och 26mm, men.... herreminje! Jag tyckte jag var tossig! Blir att visa sambon så hon får lite perspektiv!

Tack för att du delade!


Niclas L
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Vart köper ni tuber förresten. Känns som man vill beställa ett litet gäng så att man har hemma den dagen de går åt skogen.
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Vart köper ni tuber förresten. Känns som man vill beställa ett litet gäng så att man har hemma den dagen de går åt skogen.
Ingen större risk att det går åt skogen med tuberna skulle någon ramla ur så ligger den på bordet eller golvet, det som är bra med extra tuber är om du köper fler band som inte kommer med tuber då är det bra att ha extra så man slipper flytta fram o tillbaka. Det som kan vara bättre att ha extra är skruvarna dom kan bli lite slitna om man byter band ofta vilket man brukar få en tendens att göra så det är bra att byta ibland så man inte förstör gängen på klockan. Jag kan råda dig att köpa OEM alltså inte aftermarket när det gäller skruvarna så att du inte får en skitskruv som pajar klockan. När det gäller tuberna så är det inte lika noga om man har OEM eller aftermarket så länge det är bra kvalitet på dom.
PMa din adress så kan jag skicka lite tuber.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Ingen större risk att det går åt skogen med tuberna skulle någon ramla ur så ligger den på bordet eller golvet, det som är bra med extra tuber är om du köper fler band som inte kommer med tuber då är det bra att ha extra så man slipper flytta fram o tillbaka. Det som kan vara bättre att ha extra är skruvarna dom kan bli lite slitna om man byter band ofta vilket man brukar få en tendens att göra så det är bra att byta ibland så man inte förstör gängen på klockan. Jag kan råda dig att köpa OEM alltså inte aftermarket när det gäller skruvarna så att du inte får en skitskruv som pajar klockan. När det gäller tuberna så är det inte lika noga om man har OEM eller aftermarket så länge det är bra kvalitet på dom.
PMa din adress så kan jag skicka lite tuber.
Tack för infon! Vänligt av dig!
 
Topp