Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, Ja precis! GMT53542mm? Snygg som tusan
Stämmer bra dom har bytt.Verkar som att R-serien av PAM372 kommer på kalv- och gummiband, någon som kan bekräfta?
Gummi vet jag inte om dom skickar med men jag vet att dom bytt ut Ranger bandet mot Asso jag tror att det finns en som har R serien här som kan fylla i ang. gummibandet.Gummi?! 372? Det var det jävligaste..
Då borde även 372an ha gummi som extra band.Jag fick med ett gummi till 605:an + det grå assobandet
Har dock inte ens dragit ur min ifrån lådanDå borde även 372an ha gummi som extra band.
Ja, man får med gummiband med 372 i R-serien:
![]()
Tyvärr ja. Hade den kommit med safir så...Och plexi
Confusing.....
Finns det något drygare än att sitta och vänta på att UPS ska komma och leverera en Panerai.........
Tackar!Så jäkla fin!
Trevligt. Vad är på ingång?Finns det något drygare än att sitta och vänta på att UPS ska komma och leverera en Panerai.........
Så bra att Panerai inte bytt bort plexit på 372:an. Den dagen det blir safir på den modellen, tror jag modellen dör lite.Och plexi
Confusing.....
Tror att den är bytt på 372an till safir på S-serien.Så bra att Panerai inte bytt bort plexit på 372:an. Den dagen det blir safir på den modellen, tror jag modellen dör lite.
Nästan allt som 372 står för idag skulle i så fall försvinna, som t ex den härliga "mjuka" looken ett plexi ger. Vill man ha safir finns ju alltid 422 att tillgå.
Det ryktades ju att det skulle vara bytt redan på serien som kom i år, så jag hoppas så smått att Panerai tagit sitt förnuft till fönga och låter plexit vara kvar!Tror att den är bytt på 372an till safir på S-serien.
Det är S-serien som produceras i år så man får vänta o se när det börjar dyka upp 372-S om det är bytt från plexi till safir men jag håller med dig ska va plexi.Det ryktades ju att det skulle vara bytt redan på serien som kom i år, så jag hoppas så smått att Panerai tagit sitt förnuft till fönga och låter plexit vara kvar!![]()
Q-ref!Ingen dålig kärlek! Ref?
Tackar o bugar!Grattis och välkommen![]()
Den urtavlan-WOW
Ah, och en 562:a?
Den är så jävla grym! Men varför får man aldrig se den på grått assolutamente?![]()
Tack!
Jag kan knäppa några kort med det på men jag vill ej använda det bandet. Skall se om jag hittar ett grymt grått icke OEM som jag kan köpa.