Barricello
Guld
Älskar mjuka band!![]()
Min kvartett från Mays Berlin. De två 74 banden är löjligt mjuka och klara favoriter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar mjuka band!![]()
Min kvartett från Mays Berlin. De två 74 banden är löjligt mjuka och klara favoriter
Japp, hyfsat. Dock tror jag Bosphorus slutat med band nu kom jag på.. men dra iväg ett mess till honom och frågaBåde Montana och Vachetta från Bosphorus är jag riktigt sugen på...
Mjuka och sköna?
Fan jag beställde ett band fr gubbfan idag.. betalt å alltJapp, hyfsat. Dock tror jag Bosphorus slutat med band nu kom jag på.. men dra iväg ett mess till honom och fråga
De där Arnoldbandet vill jag ha! Hittar det dock inte på hans sida.Några av mina favoritstraps jag haft genom åren
Arnold-strapet (OG Vintage Olive) från Hurricane 13 och Oleg Stepenko
![]()
Vintage sand från Hurricane13 och Oleg Stepenko
![]()
Grönt OEM-gummi
Grönt OEM accordion gummi
![]()
Ronconi Verde från Mays Berlin
![]()
"33" från Mays Berlin
![]()
Montana från @Bosphorus
![]()
Vachetta från Bosphorus
![]()
..och tror fan det nya från The Strap Tailor kvalar in på listan det med. Har inte jättemycket att jämföra med här när det kommer till textur/nyanser då jag (sjukt nog) aldrig tidigare köpt ett svart strap. Men genomgående bra kvalitet tycker jag om jag jämför med mina andra straps.
![]()
Det verkar det som att han har ... slutat alltså ... vet du varför?Japp, hyfsat. Dock tror jag Bosphorus slutat med band nu kom jag på.. men dra iväg ett mess till honom och fråga
He he he he ... jag beklagar ... du kommer aldrig få det.De där Arnoldbandet vill jag ha! Hittar det dock inte på hans sida.![]()
De e fan röva.He he he he ... jag beklagar ... du kommer aldrig få det.
De e fan röva.
Ha de gott // Glenn![]()
Correct
Jag kan bli korrigerad av @azcii nu men jag vill minnas att Oleg gjorde typ 5 stycken sådana band, varav Arnold själv har en.
Ja det ser så ut, endast canvas band nu.Japp, hyfsat. Dock tror jag Bosphorus slutat med band nu kom jag på.. men dra iväg ett mess till honom och fråga
Sjukt mycke premium där du!
Jag kan bli korrigerad av @azcii nu men jag vill minnas att Oleg gjorde typ 5 stycken sådana band, varav Arnold själv har en.
Haha kan vara någon mer som har strapet, men det var ett väldigt ovanligt läder han hade fått tag på som räckte till typ 6-7 bandSjukt mycke premium där du!![]()
Väldigt väldigt bra skit asså!Haha kan vara någon mer som har strapet, men det var ett väldigt ovanligt läder han hade fått tag på som räckte till typ 6-7 band
Jisses. Överdriv inte nu.
Med filter?Jisses. Överdriv inte nu.
Hahaha. Fint foto, kompis!Med filter?![]()
Inte så mycket filter faktiskt, justerade bara brightness och vitbalansen lite. Här har du originalet direkt från systemkameranHahaha. Fint foto, kompis!
Sylvass...Nu med titan i båda ändar
![]()
Det är en bra fundering. Sjukt fin klocka.Börjat fundera lite på 663 som ett mer unikt alternativ till 372.![]()
Det är många klockor som borde bli sålda.Jag förstår inte varför denna inte blir såld..?
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-673-full-set.109561/
Så blir det alltid. Min 47mm 422:a ser inte klok ut på bild ibland. man får ta från längre avstånd eller i spegel. Ju mindre vidvinkel desto bättre.Varje gång jag tar en bild med klockan på handleden förundras jag över hur missvisande det blir. Klockan ser alltid mycket större ut. Har aldrig lyckats återge hur det ser ut ”i verkligheten”. Min handled är ca 60 mm tvärs över som referens.
Tror detta kan vara en bidragande orsak till att många tycker att pannor ser stora ut.
![]()
(Pam00610, pam610)
Så länge du är ok med att inte ha sandwichBörjat fundera lite på 663 som ett mer unikt alternativ till 372.![]()
Inte helt fel med korv hellerSå länge du är ok med att inte ha sandwich
Absolut inte, 75% av mina pannor saknar sandwichInte helt fel med korv heller![]()