• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Den har det viktigaste i form av cert och box. Det rör sig om en instegsmodell som ligger på den prisnivå den kommer att ligga på under lång tid framöver.. Det är dessutom en väldigt populär och lättsåld modell. I mitt tycke har du inget att oroa dig för. Jäkligt trevligt att den dessutom är relativt nyservad..

Måste finnas någon rim och reson i fullset-hetsen kring Panerai. Dock självklart bra att du frågar när du är osäker.
Det där är ju min gamla, tycker inte skicket förändrats nämnvärt sedan jag sålde den i Maj. Bra klocka, bra pris.
Min annons som referens:
https://klocksnack.se/threads/pam111-prisbump-till-37k.112519/
Bara att köpa tycker jag :)
@Kleiz @Eqn
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Panerai 682
580A3DFA-3BB5-4F28-8D89-F48CF9D869F0.jpeg
Ruskigt fin :) och gillar att datum bubblan inte finns
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Den har det viktigaste i form av cert och box. Det rör sig om en instegsmodell som ligger på den prisnivå den kommer att ligga på under lång tid framöver.. Det är dessutom en väldigt populär och lättsåld modell. I mitt tycke har du inget att oroa dig för. Jäkligt trevligt att den dessutom är relativt nyservad..

Måste finnas någon rim och reson i fullset-hetsen kring Panerai. Dock självklart bra att du frågar när du är osäker.
Det med fullsetshetsen vet jag inte var den kommer ifrån men jag som helt grön ville ändå undvika att trampa på en mina.
Oavsett... så är den köpt! Ser fram emot min första Panerai.

Nästa gång jag är i Sthlm ska jag komplettera med ngt OEM-canvas eller annat fint band.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Det med fullsetshetsen vet jag inte var den kommer ifrån men jag som helt grön ville ändå undvika att trampa på en mina.
Oavsett... så är den köpt! Ser fram emot min första Panerai.

Nästa gång jag är i Sthlm ska jag komplettera med ngt OEM-canvas eller annat fint band.
Grattis!
 

Puryeah

Panerai
Det med fullsetshetsen vet jag inte var den kommer ifrån men jag som helt grön ville ändå undvika att trampa på en mina.
Oavsett... så är den köpt! Ser fram emot min första Panerai.

Nästa gång jag är i Sthlm ska jag komplettera med ngt OEM-canvas eller annat fint band.

Kul! Finns massvis med fina AM band som du kan kika in också :)
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Det med fullsetshetsen vet jag inte var den kommer ifrån men jag som helt grön ville ändå undvika att trampa på en mina.
Oavsett... så är den köpt! Ser fram emot min första Panerai.

Nästa gång jag är i Sthlm ska jag komplettera med ngt OEM-canvas eller annat fint band.
Trevligt!
Jag hade också span på den där, men hann väl inte verka färdigt i huvudet eftersom jag egentligen har några andra referenser lite högre upp på listan. Grattis till din första Panna - det blir säkert kanon! Jag letar vidare efter min första...
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Vi vet ju redan att det kommer några Luminor 44:mm i olika material. Om dom kommer på SIHH är ju inte helt säkert.

sen hoppas jag på att de jobbar vidare på 45 mm Radiomir caset à la 992. Skulle gärna se en wirelug 45:a med basetavla och guldvisare... eller cali eller slc...

Märker att önskelistorna till SIHH har börjat skrivas. Vad tror vi kommer? Vad vill vi ha?
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Vi vet ju redan att det kommer några Luminor 44:mm i olika material. Om dom kommer på SIHH är ju inte helt säkert.

sen hoppas jag på att de jobbar vidare på 45 mm Radiomir caset à la 992. Skulle gärna se en wirelug 45:a med basetavla och guldvisare... eller cali eller slc...
Släpps en 45mm radiomir med guldvisare och cali-tavla är jag brutal körd, då finns det inget att sätta emot ett sådant inköp. Samtidigt skulle det ta bort mycket av beslutsångesten, så det är kanske lite tveeggat.
 
Topp