Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tog ett foto för att förklara skillnader i glaset på olika 44mm Luminor (ni har hört den historien förut) och tyckte att kortet i sig blev bra nog att posta här
![]()
Du kan räkna. Så bra.Nummer 3!![]()
Förmodligen att han gillar glaset på den tredje från vänster mest, dvs den med dubbelkupat glasDu kan räkna. Så bra.Men vad menar du?
Hehe.Förmodligen att han gillar glaset på den tredje från vänster mest, dvs den med dubbelkupat glas
Nummer 3!![]()
Du kan räkna. Så bra.Men vad menar du?
Tog ett foto för att förklara skillnader i glaset på olika 44mm Luminor (ni har hört den historien förut) och tyckte att kortet i sig blev bra nog att posta här
![]()
Sant3! == 1*2*3 == 6.
Tveksamt på den räknekunskapen![]()
Yes.Shit vad bra bandet var till 602. Är det ditt Wotancraft?
Fedt kombo!995 med tillhörande canvas. Mina 5 cent i 911 vs 995 diskussionen här om dagen - 995 som en solklar lillebror som härmar storebrodern 911. Kupat glas, need I say more?
![]()
Hihi.
Super tydlig...Tog ett foto för att förklara skillnader i glaset på olika 44mm Luminor (ni har hört den historien förut) och tyckte att kortet i sig blev bra nog att posta här
![]()
Underbara band, vill köpa alla 3, ge mig ett bra pris eller inköps detaljer !Tog ett foto för att förklara skillnader i glaset på olika 44mm Luminor (ni har hört den historien förut) och tyckte att kortet i sig blev bra nog att posta här
![]()
Fedt kombo!
OT: Gissar att du även har på dig en Houdinin Dunfri jacka?
Du får inte köpa dem av mig.Underbara band, vill köpa alla 3, ge mig ett bra pris eller inköps detaljer !![]()
Tackar, väntar på Mays 3 för 2 erbjudande, då slår jag till !Du får inte köpa dem av mig.
Mays Mare, Wotancraft XMas Commandos 013, Mays Dark Grey 74.
Ditt tredje Mays bör då vara ett Marea.Tackar, väntar på Mays 3 för 2 erbjudande, då slår jag till !![]()
Jag skulle kunna tänka mig hela den där kombon... 721+Marea?
720Jag skulle kunna tänka mig hela den där kombon... 721+Marea?
721 är utan text. 721 är med text.Oki, 720 som är utan text?
Svinbra hursom![]()
That clears it all up!721 är utan text. 721 är med text.![]()
Jag skyller på feber. Fortfarande.That clears it all up!![]()
Lite random721 är utan text. 721 är med text.![]()