• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Enligt vad jag har läst skall även rotorn i 1389 låta som ett tröskverk. Panerai borde göra manuella submersible utan datum, alternativt sälja ett kit så du kan klistra för datumhålet. Det är extremt sällsynt att jag inte vet vilket datum det är och skulle jag någon gång vakna utan att veta vilket datum det är så är det sannolikt att jag skulle ha supit bort klockan kvällen innan hur som helst.
Haha :D

Jag tycker faktiskt inte datumet stör på subbar.. Är på något sätt harmoniskt med hela designen.. De är ju rätt plottriga trots allt. Dessutom tycker jag datum går bättre med klockor utan 12,6,9 på tavlan..

Haha :D

Jag tycker faktiskt inte datumet stör på subbar.. Är på något sätt harmoniskt med hela designen.. De är ju rätt plottriga trots allt. Dessutom tycker jag datum går bättre med klockor utan 12,6,9 på tavlan..
Vad säger du som haft två olika submersibles från olika årgångar... låter rotorn som tröskverk? :D

Ah ok, tråkigt, med det argumentet skulle väl det stå kinesiska fabriksnamn på samtliga "mode klockor".

Hans kunskap inom Angelusurverket är ju magisk, han verkar ju lägga enormt mycket tid på samtliga "artiklar", många bilder osv som är för mig är helt nya.
Kan du utveckla det med kinesiska fabriksnamn. Jag förstod inte.

Sandwich:)
37AA9507-2214-4F8F-90F3-0AE2FFC0CE49.jpeg

Tillbaka
Topp