Kn00d
Basic
...och limiterad till 50 ex....och dyrare![]()
![bag :bag: :bag:](/styles/baisik/xenforo/smilies/bag.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...och limiterad till 50 ex....och dyrare![]()
...och limiterad till 50 ex![]()
Ser riktigt snabb utPAM1661 - sexigt värre
![]()
PAM1661 - sexigt värre
![]()
Fyfan va bra, första radiomiren jag fått ett ha begär över.. Mååste haaaa![]()
LolNu fick du på käften allt! Det kan vara Panerai även utan kronskydd, HAH
...och här har du just den pannan som 587 är baserad på. Klockan tillhör tydligen ingen annan än vår ödmjuka "lille" vän från PAMsterdam @Palenkovich @Yoshiikee @Matts @metamorfos @mårt @Broderjimmy
![]()
Klart att den tillhör honom. Finns det ett gäng unika pannor någonstans i världen är oddsen betydligt högre att någon annan äger dem än just vår vän....och här har du just den pannan som 587 är baserad på. Klockan tillhör tydligen ingen annan än vår ödmjuka "lille" vän från PAMsterdam @Palenkovich @Yoshiikee @Matts @metamorfos @mårt @Broderjimmy
![]()
Välskriven kommentar. Håller med. De fick till det med denna modell.Här kom en annan preview än den som länkades tidigare. https://www.paneraicentral.com/panerai-pam1661-carbotech-luminor-marina/
En notering. 915 heter inte Marina. Men den här heter visst Luminor Marina Carbotech. Kommer de branda om Marina till att vara 44mm 1950-casen?Välskriven kommentar. Håller med. De fick till det med denna modell.
Bra sportigt komplement till mångas samling.
PAM1661 - sexigt värre
![]()
Att det är fler än jag som vill ha något annat än fesgrönt.nja, jag förstår inte vad grejen numera med Panerai och blått är?
Att det är fler än jag som vill ha något annat än fesgrönt.
Tror ju iofs att han syftade på överanvändandet av babyblått på text och subsekundvisare. Rimlig fråga. Matchning av stenhård klocka och babyblått är väldigt förvirrat. Köper det på de sportigare, men inte de i klassiskt armystuk.Att det är fler än jag som vill ha något annat än fesgrönt.
Jag ser liksom inte den där blå som det minsta omanlig. Det handlar väl om bäraren mest, man kan vara väldigt manlig i rosa tyll.Tror ju iofs att han syftade på överanvändandet av babyblått på text och subsekundvisare. Rimlig fråga. Matchning av stenhård klocka och babyblått är väldigt förvirrat. Köper det på de sportigare, men inte de i klassiskt armystuk.
Fantastisk bild och klocka!
Aldrig använt ordet omanlig. Men att bortse från att en luminor eller radiomir i stål kommer därifrån (militärdykarhållet) är märkligt. Därför due blir fel. Därför babyblåttJag ser liksom inte den där blå som det minsta omanlig. Det handlar väl om bäraren mest, man kan vara väldigt manlig i rosa tyll.
Armystuk är ju bara ett följa-flocken-val, det borde vara minst manligt.![]()
Du vänjer dig.Aldrig använt ordet omanlig. Men att bortse från att en luminor eller radiomir i stål kommer därifrån (militärdykarhållet) är märkligt. Därför due blir fel. Därför babyblått
blir fel. Men du har säkert tänkt ut något schema vad som funkar för dig. Personligen skulle jag bara acceptera babyblått på en high tech luminor eller modern sub.
Helt ok keep em comingNi kommer få stå ut med massa bilder på 587 framöver
![]()
Själv så trivs jag bra med det babyblå på min 692.Aldrig använt ordet omanlig. Men att bortse från att en luminor eller radiomir i stål kommer därifrån (militärdykarhållet) är märkligt. Därför due blir fel. Därför babyblått
blir fel. Men du har säkert tänkt ut något schema vad som funkar för dig. Personligen skulle jag bara acceptera babyblått på en high tech luminor eller modern sub.
Den skulle jag placera i facket modern sub.![]()
Själv så trivs jag bra med det babyblå på min 692.
Ganska simpelt. Blått är en färg som fortfarande syns efter 25m djupnja, jag förstår inte vad grejen numera med Panerai och blått är?