• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

PAM1661 - sexigt värre

83550439_2317077118393203_2233621484864012288_o.jpg
Ser riktigt snabb ut
GIllar idén att de fullt ut med att göra en modern klocka. Antingen eller ska det vara.
(mao kan de strunta i babyblått på alla som inte är moderna varianter tack...)

...och här har du just den pannan som 587 är baserad på. Klockan tillhör tydligen ingen annan än vår ödmjuka "lille" vän från PAMsterdam @Palenkovich @Yoshiikee @Matts @metamorfos @mårt @Broderjimmy

Rahmen_Bild_hoch_2017_PNY_39.jpg
...och här har du just den pannan som 587 är baserad på. Klockan tillhör tydligen ingen annan än vår ödmjuka "lille" vän från PAMsterdam @Palenkovich @Yoshiikee @Matts @metamorfos @mårt @Broderjimmy

Rahmen_Bild_hoch_2017_PNY_39.jpg
Klart att den tillhör honom. Finns det ett gäng unika pannor någonstans i världen är oddsen betydligt högre att någon annan äger dem än just vår vän. :D

Välskriven kommentar. Håller med. De fick till det med denna modell.
Bra sportigt komplement till mångas samling.
En notering. 915 heter inte Marina. Men den här heter visst Luminor Marina Carbotech. Kommer de branda om Marina till att vara 44mm 1950-casen? :)

Tror ju iofs att han syftade på överanvändandet av babyblått på text och subsekundvisare. Rimlig fråga. Matchning av stenhård klocka och babyblått är väldigt förvirrat. Köper det på de sportigare, men inte de i klassiskt armystuk.
Jag ser liksom inte den där blå som det minsta omanlig. Det handlar väl om bäraren mest, man kan vara väldigt manlig i rosa tyll.

Armystuk är ju bara ett följa-flocken-val, det borde vara minst manligt. :D

Jag ser liksom inte den där blå som det minsta omanlig. Det handlar väl om bäraren mest, man kan vara väldigt manlig i rosa tyll.

Armystuk är ju bara ett följa-flocken-val, det borde vara minst manligt. :D
Aldrig använt ordet omanlig. Men att bortse från att en luminor eller radiomir i stål kommer därifrån (militärdykarhållet) är märkligt. Därför due blir fel. Därför babyblått
blir fel. Men du har säkert tänkt ut något schema vad som funkar för dig. Personligen skulle jag bara acceptera babyblått på en high tech luminor eller modern sub.

Aldrig använt ordet omanlig. Men att bortse från att en luminor eller radiomir i stål kommer därifrån (militärdykarhållet) är märkligt. Därför due blir fel. Därför babyblått
blir fel. Men du har säkert tänkt ut något schema vad som funkar för dig. Personligen skulle jag bara acceptera babyblått på en high tech luminor eller modern sub.
Du vänjer dig. :)

Senast ändrad:
upload_2020-2-1_18-45-10.jpeg
Själv så trivs jag bra med det babyblå på min 692.

Tillbaka
Topp