Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitta i en kall håla utan vänner? Jorå.Känner ni igen den här känslan?
![]()
Men j*klarns vilken bild!En som inte fick vara med på facetagramtube.
![]()
Störd bild. Sjukt bra.En som inte fick vara med på facetagramtube.
![]()
Välbalanserad duo
![]()
Pågick tydligen någon oerhört viktig diskussion kring huruvida det skulle vara subsekund eller ej, så min lilla post hamlade lite i skymundanMissade denna igår! Grattis
Stort grattis! Grymt bra duoVälbalanserad duo
![]()
Pågick tydligen någon oerhört viktig diskussion kring huruvida det skulle vara subsekund eller ej, så min lilla post hamlade lite i skymundan![]()
På tal om det ser jag att du valt rätt. Grattis till två grymma med rätt tavel-layoutPågick tydligen någon oerhört viktig diskussion kring huruvida det skulle vara subsekund eller ej, så min lilla post hamlade lite i skymundan![]()
Men j*klarns vilken bild!
Störd bild. Sjukt bra.
Såååå, gillar du subsekund eller ej...?Pågick tydligen någon oerhört viktig diskussion kring huruvida det skulle vara subsekund eller ej, så min lilla post hamlade lite i skymundan![]()
Har haft 7 pannor med subsekund innan så väljer det riktigt politiskt korrekta svaret ”Det beror på modell”Såååå, gillar du subsekund eller ej...?![]()
Riktigt trevlig!Seven2one
![]()
@metamorfos posta din 721 på det där kostasbandet som jag gillar ..Är det någon som kört ett sådant riktigt grovt band på en wireluggad Radio som kan bjuda på en bild? Eller gör dom sig alltid bäst på typ asso eller nättare band?
@metamorfos posta din 721 på det där kostasbandet som @azcii gillar!@metamorfos posta din 721 på det där kostasbandet som jag gillar ..
Är det någon som kört ett sådant riktigt grovt band på en wireluggad Radio som kan bjuda på en bild? Eller gör dom sig alltid bäst på typ asso eller nättare band?
Riktigt snyggt ju!
Det är inte toktjockt, kanske 4mm men 27/27
Är det någon som kört ett sådant riktigt grovt band på en wireluggad Radio som kan bjuda på en bild? Eller gör dom sig alltid bäst på typ asso eller nättare band?
@metamorfos posta din 721 på det där kostasbandet som jag gillar ..
@metamorfos posta din 721 på det där kostasbandet som jag gillar ..
Den kombon är extremt bra!