Då får jag säga att samtliga förutom Radiomir Black Seal och Mediterranian Radion har gjort väldigt stora avtryck hos mig.Många fina... Är det ngn som gjort extra stort avtryck?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då får jag säga att samtliga förutom Radiomir Black Seal och Mediterranian Radion har gjort väldigt stora avtryck hos mig.Många fina... Är det ngn som gjort extra stort avtryck?
NäBättre?
Naj! Vill ha Luminor på tavlanBättre?
WTF!? Panerai behöver färre, inte fler modeller med babyblåttBättre?
Då vet man vilken klocka man inte ska köpa. Föredrar odreglat...Gårdagens dreggel-session på Nymans...
Vad var det du fick det där priset för nu igen? Skapligt mäktig. Men vad tycker frun om att ha den på display?Radiomir med kronskydd
Fick den för mest like:ade re-gramen på Panerais officiella IG konto.Vad var det du fick det där priset för nu igen?
Skapligt mäktig. Men vad tycker frun om att ha den på display?
Helt klart frugans nya favoritinredningsdetalj.... Not
Då vet man vilken klocka man inte ska köpa. Föredrar odreglat...
Riktigt så stor är den inte höhö...hö....höööööööö............ eeehh...Den här kan jag ställa mig bakom
Fan vad kul!! Helt rätt , forumets första 914? Stort grattis!Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Grattis och välkommen!Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Ja enl Nymans ska det vara den första som Nymans/Krons sålt iaf För övrigt, riktigt trevlig service av Nymans och gick väldigt snabbt att få hem klockan.Fan vad kul!! Helt rätt , forumets första 914? Stort grattis!
Herregud vad trevlig! Grattis!Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Grymt! Stort grattisDå var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Grattis!Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Så. Jävla. Bra.Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Whuuuuuut! Nooooooo!Lutar åt att denna får lämna då ytterligare en rockad är på g.
Snyggt! Stort grattisDå var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!