Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Råkade själv ut för de och fick köpa komplett nu ”mejsel” av @Ernesto kosta inte speciellt mkt. 100-150kr med frakt om jag inte minns helt felTippen till en av mina 17 skruvmejslar gick av . Är det bara att köpa en ny skruvmejsel? Eller kan man köpa delen man skruvar fast separat?
@Ernesto
.. och om ni undrar satt ett spänne fast SVINhårt i ett av mina straps, försökte få loss det
Väldigt snygg modell! Dem är så stora och tjocka dock tycker jag, hade svårt att bära min luminor med kavaj. SyndSå nöjd!
Får glider förbi Krons och köpa en snart då Har alla andra skurvmejslarna i lådorna till klockorna (som jag inte har hemma)...Råkade själv ut för de och fick köpa komplett nu ”mejsel” av @Ernesto kosta inte speciellt mkt. 100-150kr med frakt om jag inte minns helt fel
Aha! Gör du som jag och förvarar dom i bakluckan på bilen?Får glider förbi Krons och köpa en snart då Har alla andra skurvmejslarna i lådorna till klockorna (som jag inte har hemma)...
Får glider förbi Krons och köpa en snart då Har alla andra skurvmejslarna i lådorna till klockorna (som jag inte har hemma)...
Ännu bättre, bakluckan på @Palenkovich s bilAha! Gör du som jag och förvarar dom i bakluckan på bilen?
Har 992 släppts än?
Fanns inne i Panerai boutique i GenèveHar 992 släppts än?
De flyter runt på nätet, så jag antar det
Fanns inne i Panerai boutique i Genève
Helt tokbra!
Tror inte den modellen kommer flyga ut från butikerna direkt. Så du kan nog få tag i en.Insåg efter jag skrivit att jag sett att folk köpt den, hade dock glömt att det var boutique only.....
Har du pillat på en? Det har jag. Det är ett enormt bra släpp. Men jag tror också han kan få tag på en, kanske mest för att folk i allmänhet hellre vill ha med kronskydd än utan.Tror inte den modellen kommer flyga ut från butikerna direkt. Så du kan nog få tag i en.
Men då kommer den ju inte flyga till 100% eller hur?Har du pillat på en? Det har jag. Det är ett enormt bra släpp. Men jag tror också han kan få tag på en, kanske mest för att folk i allmänhet hellre vill ha med kronskydd än utan.
På riktigt!?
JappPå riktigt!?
Kanske för att de inte är så populäraÄr det inte ett lite märkligt val av modeller? Varför just dessa åtta?!
Kul grej. Skulle nog inte hänt om förra VDn fortf styrde skutan.
Absolut inte.. Det har ju sket en hel del förändringar de senaste 1.5 åren...Kul grej. Skulle nog inte hänt om förra VDn fortf styrde skutan.