• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tippen till en av mina 17 skruvmejslar gick av . Är det bara att köpa en ny skruvmejsel? Eller kan man köpa delen man skruvar fast separat?

@Ernesto

.. och om ni undrar satt ett spänne fast SVINhårt i ett av mina straps, försökte få loss det
Råkade själv ut för de och fick köpa komplett nu ”mejsel” av @Ernesto kosta inte speciellt mkt. 100-150kr med frakt om jag inte minns helt fel

Så nöjd!

B43B1D0F-2FD0-4DC0-81FC-EAF4F9336CC1.jpeg
Väldigt snygg modell! Dem är så stora och tjocka dock tycker jag, hade svårt att bära min luminor med kavaj. Synd :(

Har du pillat på en? Det har jag. Det är ett enormt bra släpp. Men jag tror också han kan få tag på en, kanske mest för att folk i allmänhet hellre vill ha med kronskydd än utan.
Men då kommer den ju inte flyga till 100% eller hur?
Jag har inte sagt att den inte är ett bra släpp, men jag tror inte det blir en panna som många kommer sukta efter till den grad att de köper den.

Kul grej. Skulle nog inte hänt om förra VDn fortf styrde skutan.
Absolut inte.. Det har ju sket en hel del förändringar de senaste 1.5 åren...
  • Mycket större fokus på sociala medier. De regrammar och följer Paneristi frekvent, Panere-Eye osv..
  • Bronzon har blivit en "vanlig" edition. 1000ex JMPs första år, blir 1500 ex hans andra år.
  • PAM1080 släpptes för DACH.. Något som förmodligen inte skulle hänt under Bonati.
  • "Experience pieces" med Mike Horn, Marina Militare, Guillaume Nery etc
  • osv osv

Tillbaka
Topp