Oktogon
Silver
Delvis tack vare dig!! Var ju inne på 773 som första panna men du tipsade om 914 som en bra base som jag då fick upp ögonen förSå. Jävla. Bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Delvis tack vare dig!! Var ju inne på 773 som första panna men du tipsade om 914 som en bra base som jag då fick upp ögonen förSå. Jävla. Bra.
Grattis och välkommen in!Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Riktigt riktigt bra! Stort grattis och välkommenDå var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Spännande. Blir det en ny krono?Lutar åt att denna får lämna då ytterligare en rockad är på g.
Grattis, snygg och trevlig modell!Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Spännande. Blir det en ny krono?
Vad missar jag.. det där är inte din 106 utan din 720?Pam106 Sauna Edition
Hehe, ni får ursäkta mig, bastar på fyllan igen, då kan det bli lite hursom.Vad missar jag.. det där är inte din 106 utan din 720?
Den sväller och ändrar form när den blir varm?Vad missar jag.. det där är inte din 106 utan din 720?
The Hoffa Way <3Hehe, ni får ursäkta mig, bastar på fyllan igen, då kan det bli lite hursom.
Ändrat!!
Sjukt svårt att fota en klockor bra rakt på. Lyckades nästan bli av med alla reflektioner, men bara nästan.
Ligger en 521 ute på Paneraigruppen på Facebook, bara 36’... dollarInte denna gång, blir antagligen nåt med wirelugs
Ligger en 521 ute på Paneraigruppen på Facebook, bara 36’... dollar
Grattis till ett bra val!Då var den här! Min allra första Panerai blev en 914. Väldigt nöjd måste jag säga. Dels över modellvalet men också att jag släppt storleksnoja och köpt en panna, känns som jag upptäckt klockor på nytt typ. Känns stor på armen just nu men hört att man vänjer sig Har aldrig fått ett sånt pirr i magen som med denna på armen dock - riktigt kul!
Damn vad bra med hobnailtavlan.Blev ett nytt velcro i helgen. Diggar det, blir sportigt och säkert riktigt bra till sommaren.
Kan även ge ett plus till boutique:en i Genève för trevligt bemötande
Ja, det blev en förvånansvärt bra matchning!Damn vad bra med hobnailtavlan.
Vad är det för något gottigt burrigt band?
422 back on duty!
https://www.mays-berlin.com/en/ronconi-verde.htmlVad är det för något gottigt burrigt band?
Du är lätt den mest swagigaste person jag vetPanerai Swag