Har hört samma.Tror ni detta är ett skämt eller på riktigt?
EDIT: Frågade personen (som är en ganska trovärdig källa) och fick svar om att det inte är något skämt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har hört samma.Tror ni detta är ett skämt eller på riktigt?
EDIT: Frågade personen (som är en ganska trovärdig källa) och fick svar om att det inte är något skämt.
Varmt välkommen in i värmen och grattis till en lysande fångst!Måste också presentera mig som ny här på forumet då jag läser mkt men skriver desto mindre. Har hängt en hel del på Watch u seek innan. Men nu vart jag med min andra Panerai för någon vecka sedan. Har haft en Zero i många år. Fixade konto här på ks och vart direkt sugen på @cjperrys 372 som låg till försäljning men var alldeles för seg på köpknappen. Så det vart denna istället och är så sjukt nöjd med det. Så tack @azcii för att du visade vägen.
Svinbra köp! Stort grattis Kul att man är med och påverkarMåste också presentera mig som ny här på forumet då jag läser mkt men skriver desto mindre. Har hängt en hel del på Watch u seek innan. Men nu vart jag med min andra Panerai för någon vecka sedan. Har haft en Zero i många år. Fixade konto här på ks och vart direkt sugen på @cjperrys 372 som låg till försäljning men var alldeles för seg på köpknappen. Så det vart denna istället och är så sjukt nöjd med det. Så tack @azcii för att du visade vägen.
Grattis!!Måste också presentera mig som ny här på forumet då jag läser mkt men skriver desto mindre. Har hängt en hel del på Watch u seek innan. Men nu vart jag med min andra Panerai för någon vecka sedan. Har haft en Zero i många år. Fixade konto här på ks och vart direkt sugen på @cjperrys 372 som låg till försäljning men var alldeles för seg på köpknappen. Så det vart denna istället och är så sjukt nöjd med det. Så tack @azcii för att du visade vägen.
Ja, du är ju en influencer nu. Bara en blogg och läppinjektioner kvar. Sen är du kvalificerad till lets danceSvinbra köp! Stort grattis Kul att man är med och påverkar
Stor gruppkram till alla nya Paneraiägare här i tråden. Välkomna in i värmen och gemenskapen!!
Jädrans vad bra 587an är! Stort grattisMåste också presentera mig som ny här på forumet då jag läser mkt men skriver desto mindre. Har hängt en hel del på Watch u seek innan. Men nu vart jag med min andra Panerai för någon vecka sedan. Har haft en Zero i många år. Fixade konto här på ks och vart direkt sugen på @cjperrys 372 som låg till försäljning men var alldeles för seg på köpknappen. Så det vart denna istället och är så sjukt nöjd med det. Så tack @azcii för att du visade vägen.
Fan vad bra det där bandet blivit alltsåDe kan släppa alla bronzare de vill; det är såhär de ska se ut
Mm, ju mer slitet desto bättreFan vad bra det där bandet blivit alltså
Finns en inne på nymans nu. Kollade på den...maffig rackare och riktigt cool, vet inte om den är 200 cool men jävligt coolDe kan släppa alla bronzare de vill; det är såhär de ska se ut (ja grönt ingår i "såhär" )
Det priset är helt stört; garanterat billigast WW hittills. In my book således alla dagar i veckanFinns en inne på nymans nu. Kollade på den...maffig rackare och riktigt cool, vet inte om den är 200 cool
Ok trodde inte de låg där men de ligger alltså högre normalt sett?Det priset är helt stört; garanterat billigast WW hittills. In my book således alla dagar i veckan
Däremot tyder mycket på att en 42mm-sub i brons kommer i år.. Förväntar mig iskallt att du blir först med den!
Jupp, de brukar alltid ligga högre..Ok trodde inte de låg där men de ligger alltså högre normalt sett?
Tänkte köpa en 42 nu i veckan faktiskt med när tror du den kommer i Brons?
Eftersom alla mässor ställts in så släpps ju inga nyheter i år det är sedan gammalt
Sjukt bra med det bandet!De kan släppa alla bronzare de vill; det är såhär de ska se ut (ja grönt ingår i "såhär" )
Stort grattis och välkommen!Måste också presentera mig som ny här på forumet då jag läser mkt men skriver desto mindre. Har hängt en hel del på Watch u seek innan. Men nu vart jag med min andra Panerai för någon vecka sedan. Har haft en Zero i många år. Fixade konto här på ks och vart direkt sugen på @cjperrys 372 som låg till försäljning men var alldeles för seg på köpknappen. Så det vart denna istället och är så sjukt nöjd med det. Så tack @azcii för att du visade vägen.
Stort grattis och välkommen!Äntligen med i PAMiljen nu! PAM1392
Grattis och välkommenMåste också presentera mig som ny här på forumet då jag läser mkt men skriver desto mindre. Har hängt en hel del på Watch u seek innan. Men nu vart jag med min andra Panerai för någon vecka sedan. Har haft en Zero i många år. Fixade konto här på ks och vart direkt sugen på @cjperrys 372 som låg till försäljning men var alldeles för seg på köpknappen. Så det vart denna istället och är så sjukt nöjd med det. Så tack @azcii för att du visade vägen.
Välkommen och grattis till en fin panna!Äntligen med i PAMiljen nu! PAM1392
Jäkligt fin!
Kunde han inte bevisa att den var äkta då? Ska vi isf börja ifrågasätta de andra klockorna han har, det är ju ändå ett gängDet ser ut som att EG och JP blev utkastade åt varsitt håll från FB-gruppen. En för att det var fejkur och en för språkbruket?
Köp inga klockor av EG är väl grundtipset. Flera av hans foton/klockor diskuteras just nu. Jag låter högaffeln stå kvar ett tag till men mycket pekar på att många av de foton han lagt upp inte är på schysta Paneraier.Kunde han inte bevisa att den var äkta då? Ska vi isf börja ifrågasätta de andra klockorna han har, det är ju ändå ett gäng
Kunde han inte bevisa att den var äkta då? Ska vi isf börja ifrågasätta de andra klockorna han har, det är ju ändå ett gäng
Mm, är nu uppe i fem påstått falska Pannor. Det mesta tyder på att de mycket riktigt är falska..Köp inga klockor av EG är väl grundtipset. Flera av hans foton/klockor diskuteras just nu. Jag låter högaffeln stå kvar ett tag till men mycket pekar på att många av de foton han lagt upp inte är på schysta Paneraier.
Då undrar man ju varför JP åkte ut med huvudet före också, hur uttryckte han sig egentligen?Mm, är nu uppe i fem påstått falska Pannor. Det mesta tyder på att de mycket riktigt är falska..