NähääääBästa vita!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NähääääBästa vita!
Jag hör dig! Jag har själv en 590 som jag trivs väldigt bra med. För något år sen så var en radiomir helt uteslutet för mig men nu har jag börjat snegla allt mer på dem ocksåTackar! Jag har bara haft den på mig i ett dygn men jag är redan stormförtjust. Den är läcker. Men sen måste jag säga att jag är sugen även på en mer ”traditionell” Panerai med mörk tavla, kanske en Radiomir. Men det får bli en annan gång, ett annat liv
Snyggt!Jag hör dig! Jag har själv en 590 som jag trivs väldigt bra med. För något år sen så var en radiomir helt uteslutet för mig men nu har jag börjat snegla allt mer på dem också
Edit: en bild från igår för att det är trevligt!
Just det där exemplaret är bästa vita för den har suttit på min hustrus handled!Nähääää
Fair enough.Just det där exemplaret är bästa vita för den har suttit på min hustrus handled!
Nu får jag vara med här!
Vet att denna modell - som fick ta min Panerai-oskuld - är omdebatterad och inte gillad i alla läger. Men jag gillar udda fåglar
I butik. Hade inte vågat köpa den på nätet, var tvungen att klämma, känna och prova den. Det tog en stund att bestämma sig. Ångrar inte köpet en endaste sekund.Den är riktig fin, köpte du den i butik lr över nätet?
I butik. Hade inte vågat köpa den på nätet, var tvungen att klämma, känna och prova den. Det tog en stund att bestämma sig. Ångrar inte köpet en endaste sekund.
Just denna modell? Du verkar vara en man med stil med tanke på din Cartier ocksåFörstår det, satt å pillade på köp knappen för några veckor sedan men ångrade mig
Mycket trevligt band det där. Vem gör dessa, samt vad heter just modellen? TackSaturday setup...
David Cordes vet inte modellenMycket trevligt band det där. Vem gör dessa, samt vad heter just modellen? Tack
Tack, som sagt ett band från David Cordes, han har inga namn på banden men gör den här typen av "ammostraps". Har en hel del olika nyanser och färgade band. Kolla in hans IG så ser du... @cordesleatherMycket trevligt band det där. Vem gör dessa, samt vad heter just modellen? Tack
Riktigt jävla bra - Mickes?
Äsch, det där lilla saken..
Ja. Kör en grillkväll där idag. Mycket roligt som kommer fram från kassaskåpet.Riktigt jävla bra - Mickes?
Stort tack för denna infoTack, som sagt ett band från David Cordes, han har inga namn på banden men gör den här typen av "ammostraps". Har en hel del olika nyanser och färgade band. Kolla in hans IG så ser du... @cordesleather
Den där är ju grym!
Jag gör mitt bästa för att få han att åka till Sverige. @Bomiershit så bra den är. Förväntar mig en på en gtg snart
Somrigt värre!
Jävligt schysst med NATO, jag äger märkligt nog inte ett enda som passar på ngn av "pannorna", körde väldigt mkt nato på Exp1.