• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tackar! Jag har bara haft den på mig i ett dygn men jag är redan stormförtjust. Den är läcker. Men sen måste jag säga att jag är sugen även på en mer ”traditionell” Panerai med mörk tavla, kanske en Radiomir. Men det får bli en annan gång, ett annat liv :happyhappy:
Jag hör dig! Jag har själv en 590 som jag trivs väldigt bra med. För något år sen så var en radiomir helt uteslutet för mig men nu har jag börjat snegla allt mer på dem också ;)

Edit: en bild från igår för att det är trevligt!
0CC9A518-C047-4751-A457-C0276DD7D7B4.jpeg

Jag har nu parallel kört 564 och 61 under en tid och jag blir bara mer och mer osäker/förvirrad över vilken som ska få stanna/lämna. Älskar 61 med gamla caset, glaset och känslan att den är 20 år gammal. MEN jag kommer inte ifrån att jag gillar tavlans balans (4-line) på 564 och hur den sitter på handleden och 8 dagars är jävligt bekvämt.
Upplever ngn av er andra som har båda casen att det gamla är lite mer topptungt?
På mina skiljer det 0,5mm lug to lug och 0,5mm på tjockleken, borde inte kännas...
IMG_20200207_221649_717.jpg

Tillbaka
Topp