Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart köper man nato till 26mm panna? Nån som vet?
Det är lite skillnad på känslan i min 416 vs 602, ja. Jag tänker mig att det är framförallt tyngden och kanske formen på urverken.Jag har nu parallel kört 564 och 61 under en tid och jag blir bara mer och mer osäker/förvirrad över vilken som ska få stanna/lämna. Älskar 61 med gamla caset, glaset och känslan att den är 20 år gammal. MEN jag kommer inte ifrån att jag gillar tavlans balans (4-line) på 564 och hur den sitter på handleden och 8 dagars är jävligt bekvämt.
Upplever ngn av er andra som har båda casen att det gamla är lite mer topptungt?
På mina skiljer det 0,5mm lug to lug och 0,5mm på tjockleken, borde inte kännas...
Vet inte, men jag har ett tvådelat svart 26mm pvd-zulu som jag inte vill ha som någon kan få mot porto.Vart köper man nato till 26mm panna? Nån som vet?
Ta med et på gtgn om det finns kvar dåVet inte, men jag har ett tvådelat svart 26mm pvd-zulu som jag inte vill ha som någon kan få mot porto.
Behöver du original så Nymans eller Krons, funkar det med annat så testa eBay. Eller hör med @oddfaceNågon som har tips på vart man köper ett skruvat 24 mm spänne/alt om någon här har ett till salu?
Dina titanare skulle älska dessa natoskorJävligt schysst med NATO, jag äger märkligt nog inte ett enda som passar på ngn av "pannorna", körde väldigt mkt nato på Exp1.
Kan vara så, vägde mina och det var dött lopp, men ngt är det. Tror faktiskt att 564 är på väg att vinna matchenDet är lite skillnad på känslan i min 416 vs 602, ja. Jag tänker mig att det är framförallt tyngden och kanske formen på urverken.
Sitter braPanna och kostym går utmärkt
Inte dumt alls, extra kul att det hette Ernesto @ErnestoDina titanare skulle älska dessa natoskor
http://www.linvittalegione.com/lsm030
Hej panelen,
Jag fortsätter min jakt på en zero. Hur pass rimligt prissatt är nedan? Är skicket så bra som han påstår? Tack på förhand.
https://www.chrono24.se/panerai/lum...ltschliesse-perfektes-fullset--id11194150.htm
Tackar för bra input.Jag tror inte det är en ”superfullset” med det spännet. Det är inte speciellt populärt och brukar sitta på submersiblemodellerna
Vet inte heller hur pass ”limiterad” modellen anses vara. Är ju inte direkt ovanlig mig veterligen
Tycker bilderna är lite svåra att avgöra skicket på, ser polerad ut.
Sen tycker jag priset är i överkant men det tycker jag nästan alltid. För dom pengarna skulle jag vilja ha en dokumenterad ADService i alla fall.
Hur störigt var det att sekundvisaren var lite "off"?
Jädrans snyggt foto alltsåHur störigt var det att sekundvisaren var lite "off"?
Kul att de svarade på IG ocksåSkål, trevlig lördag kväll osv
Kul att de svarade på IG också
Najs!var dags för ett bad!
Synd att fönstrena syns i reflektionen....
Får köra lite photoshopAj aj även minutvisaren
Bra shit
Tackar!Jädrans snyggt foto alltså