NetRicky
Basic
Nya skor på Pam005, tack @Parabellum för snabb och smidig affär! Toknöjd, riktigt mjukt och följsamt strap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya skor på Pam005, tack @Parabellum för snabb och smidig affär! Toknöjd, riktigt mjukt och följsamt strap
Busade lite med en luftfuktare i bakgrunden också men det blev inte riktigt, riktigt som jag tänkt mig
Grym kombo!!Svårfotat Mays Mare på 602.
Fan vilken cool farsa du har
Faan, farsan e med i pannaklubben före mig!
Första frukosten tillsammans.
Äntligen köpte någon den! Helt fantastisk. Grattis och välkommen!Första frukosten tillsammans.
Tack, den kommer att slitas ofta men förhoppningsvis inte så hårt .Äntligen köpte någon den! Helt fantastisk. Grattis och välkommen!
Ah vad kul! Stort grattis Den där modellen är ju makalöst fin.Första frukosten tillsammans.
Stort grattis, otroligt att den inte sålt långt tidigare. Ett kap...Första frukosten tillsammans.
Tryck från ena hållet så "poppar" den ur. Du kommer att se spåren som sprinter ska löpa i när du plockat bort den. Jag brukar använda en sån där som man har när man ska byta simkort (smalt gem funkar också.Ni som kan den här modellen, är det till att trycka in bandstiften vid byte av läder?
Tryck från ena hållet så "poppar" den ur. Du kommer att se spåren som sprinter ska löpa i när du plockat bort den. Jag brukar använda en sån där som man har när man ska byta simkort (smalt gem funkar också.[/QUOTE
OK, rotade fram en Bergeon 6767 från "saker jag trodde jag behövt men det var inte sant"-lådan, den har nog en platt spets med 0.8 mm diameter. Ser nästan större ut än hålet i klockan.
Man blir ju direkt nyfiken på vad platsen är som du håller i...Jag och pannan stod modell idag. Mustaschen fick inte vara med tyvärr.
Såg den här idag...Hej panelen,
Jag fortsätter min jakt på en zero. Hur pass rimligt prissatt är nedan? Är skicket så bra som han påstår? Tack på förhand.
https://www.chrono24.se/panerai/lum...ltschliesse-perfektes-fullset--id11194150.htm