Nja, det är väl lite skillnad. Eller så kanske det inte alls är detta?

Här i HK finns det lika många Ferrari som det finns i Golf i Berlin

Skämt å sido. Men givetvis hade de inte sålt lika många bilar om det nu varit en Dacia-motor under huven. Dock hade det ju inte heller gått att få iväg bilen så där fort som vissa inte kan motstå, om man använt Dacia-motor istället.
Inte heller hade man fått fram det där ljudet som många tycker är så trevligt. Speciellt när klockan är 01.00 och man kan ut å köra i området då ingen polis är ute. Det uppskattas varmt av oss som försöker sova då...

Det finns många Pagani Zonda's på området där jag bor. 8 som mest, plus en hel drös med andra megadunder dyra pjäser. Dessa bilar rullas inte bara runt lugnt å sansat. Nej, så fort de kört ut från området, så är det en brantare uppförsbacke, och där trycks det på rejält. Fort ska det gå, och högs ska det låta. Svårt att se att man fått den effekten en motor från just Dacia
Så bilens motor tycker jag ändå är lite skillnad på, kontra en klockas möjlighet att dyka med på olika djup. Personligen så hade det inte gjort ngn påverkan av köp om 372'an hade visat 300m på baksidan kontra 100m. Hade jag dock satt mig i en Ferrari, vridit om nyckeln och så hade ljudet från Dacia-motorn gått igång, jo då hade jag nog blivit rätt besviken, trots allt