multimedia
Basic
TackÖverst under Säljes klockor finns tillbehör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackÖverst under Säljes klockor finns tillbehör.
Nix. Nog inte min kopp te utseendemässigt, men smaken är ju som baken..
Nej inte den färgkombon men dom fanns även enfärgade...Nix. Nog inte min kopp te utseendemässigt, men smaken är ju som baken..
Klockan däremot..
Mm, såg nu. Sahara tex var inte helt dumt..Nej inte den färgkombon men dom fanns även enfärgade...
Tycker iofs att många som säljs är prisvärda. Men få som säljs för lite pengar.Coolt. Längesen vi hade en bra och billig panna till salu.
Den där känner jag igen! Hade en sån till i tisdags men den drog 26mm bandNågon som testat ett sånt här? Ser badvänligt ut... Verkar dock bara finnas upp till 24mm.
https://erikasoriginals.com/
Du har rättTycker iofs att många som säljs är prisvärda. Men få som säljs för lite pengar.
Ja det var det jag reagerade på att det satt på en 47 klocka men finns bara upp till 24mm... StrangeDen där känner jag igen! Hade en sån till i tisdags men den drog 26mm band
Fick precis en fundering på vad ditt nick kommer ifrån... Jag har haft många VW Caravell bussarJa det var det jag reagerade på att det satt på en 47 klocka men finns bara upp till 24mm... Strange
http://www.livetombord.se/praktisktbatagande/artiklar/artiklar/20100302/en-timmermans-vata-drom/Fick precis en fundering på vad ditt nick kommer ifrån... Jag har haft många VW Caravell bussar
Riktigt bra!Testar band #3 från Mr Tip Top på Pre-A1
Jag visste inte ens att det fanns Panerai med 27 mm luggar. Är det Radiomir 47mm eller vilka modeller är det?
Någon sugen på dessa straps, se K&S.
Det är Radiomir 47mm exempelvis, men även Radiomir 45mm. När det är 1mm diff så funkar ju 27mm även på 26mm-modellerna, dessutom.Jag visste inte ens att det fanns Panerai med 27 mm luggar. Är det Radiomir 47mm eller vilka modeller är det?
Ha!Jag gjorde detta...
Kollade värdet på mina fonder mm och jämförde med värdet innan raset. Lade Paneraier i önskelistan på C24 för detta värde.
Skulle jag inte gjort.........
Det var ju den vi såg i hissen i Amsterdam @metamorfos !Är det här ett av nysläppen 2020?
Bild tjuvad från FB.
Så fin patina du fått till också. Minns att det var typ röd-brunt i början . Ännu finare nu
Så fin patina du fått till också. Minns att det var typ röd-brunt i början . Ännu finare nu
Håller med fullständigtI dessa besvärliga tider får man hitta sina små glädjeämnen där man kan.
Här är ett ”litet” 47-mm glädjeämne.