• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Man vet ju knappt vart man ska posta men jag säger Happy Friday!
20200313_104245.jpg

Happy Friday :) (edit, bäst att lägga till att denna provades vid fototillfället...)
04E75EDF-263A-4F5D-8320-67787B4EEA39.jpeg
Jag tycker verkligen att Panerai har gjort helt jävla tokrätt med 914 och 915. Jag tycker att Sandwich+Ecru passar bra på de här modellerna och att det tunnare glaset ger bättre upplevelse av just sandwich+ecru. Hade det varit tjockare glas, så hade jag velat ha korvtavla. Jag uppskattar även 8 giorni istället för 8 days, och tycker det är skoj att det står på tavlan. Är också förtjust i kombon vit sekundvisare och svarta tim/minutvisare, trots att det finns bevis lååååångt bak i tråden att jag inte tyckte det förut. Klockrent, helt enkelt.
Nu vill jag se 916 och 917, eller vad de kan tänkas heta. Titanvarianterna. Och sen får det gärna göras en DLC/PVD/Ceramic av 914, tack. Om man får önska. :D

Tillbaka
Topp