Undantag beviljat.Jag lovar. Men med undantag för när @metamorfos postar bilder på 1 m långa och 6 mm tjocka band med 2 m brett spänne. Då kommer jag flyga i taket i vanlig ordning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undantag beviljat.Jag lovar. Men med undantag för när @metamorfos postar bilder på 1 m långa och 6 mm tjocka band med 2 m brett spänne. Då kommer jag flyga i taket i vanlig ordning.
Jag lovar. Men med undantag för när @metamorfos postar bilder på 1 m långa och 6 mm tjocka band med 2 m brett spänne. Då kommer jag flyga i taket i vanlig ordning.
Happy Friday!Man vet ju knappt vart man ska posta men jag säger Happy Friday!
Jag tycker verkligen att Panerai har gjort helt jävla tokrätt med 914 och 915. Jag tycker att Sandwich+Ecru passar bra på de här modellerna och att det tunnare glaset ger bättre upplevelse av just sandwich+ecru. Hade det varit tjockare glas, så hade jag velat ha korvtavla. Jag uppskattar även 8 giorni istället för 8 days, och tycker det är skoj att det står på tavlan. Är också förtjust i kombon vit sekundvisare och svarta tim/minutvisare, trots att det finns bevis lååååångt bak i tråden att jag inte tyckte det förut. Klockrent, helt enkelt.Happy Friday (edit, bäst att lägga till att denna provades vid fototillfället...)
Yay, Grattis!Blivit med panerai 380
Tack cool klocka det här!Yay, Grattis!
Grymt!! Mer bang for the buck for man leta länge efter; älskade min!Blivit med panerai 380
Ja, just den där rasslar på en (eller flera) av mina lådor, men inte alla. Den är nog lite lös. Det är nog hyggligt normalt.
Hur är det med era panerai boxar, rasslar de? Verkar som att delen på bild är lite lös, kanske det är helt normalt?
Ja, just den där rasslar på en (eller flera) av mina lådor, men inte alla. Den är nog lite lös. Det är nog hyggligt normalt.
Detta är min andra panerai jag äger och den sitter skönare än förra (pam 005?). Känns kanonGrymt!! Mer bang for the buck for man leta länge efter; älskade min!
I hear you; Rad 36 i 45 mm sitter snuskigt bra!Detta är min andra panerai jag äger och den sitter skönare än förra (pam 005?). Känns kanon
Grattis! Stilig Korv Panna (haha que Göteborgsskämt)Blivit med panerai 380
Grattis! Stilig Korv Panna (haha que Göteborgsskämt)
På inställda Watches and Wonders. Så man kan väl tänka dig i slutet av april när det skulle ha varit .Ngn som vet när de nya 1950-case-pannorna offentliggörs?