Nu ser jag bilderna! Stort grattis! Jag blir sugen igen.Dagens biltur Östersund-Söderhamn ToR resulterade i ett klockbyte och den här coola pjäsen gjorde mig sällskap på hemvägen.
@micke_s får själv avslöja vad han åkte hem med
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu ser jag bilderna! Stort grattis! Jag blir sugen igen.Dagens biltur Östersund-Söderhamn ToR resulterade i ett klockbyte och den här coola pjäsen gjorde mig sällskap på hemvägen.
![]()
![]()
Det stämmerSnyggt band! Är det Oleg?
Muy bien!Dagens biltur Östersund-Söderhamn ToR resulterade i ett klockbyte och den här coola pjäsen gjorde mig sällskap på hemvägen.
![]()
![]()
Asgammal post, som jag råkade snubbla över och insåg att kmg hade rätt till slut. Det här var en 42mm istället för 45mm, men nu har 45mm kommit, och den har givetvis guldvisare.Du ska nog se att den kommer med guldvisare till slut.
Grattis till en sjukt bra pjäs igen broOnekligen en trevlig långfredag! Tack @peterc för en trevlig mini GTG i metropolen Söderhamn!
Hoppas vi får se dig och alla oss andra på en post-Corona GTG snart!
Glad påsk alla!
![]()
Onekligen en trevlig långfredag! Tack @peterc för en trevlig mini GTG i metropolen Söderhamn!
Glad påsk alla!
![]()
En ovanlig men trevlig långfredag blev det, Söderhamn är underskattatOnekligen en trevlig långfredag! Tack @peterc för en trevlig mini GTG i metropolen Söderhamn!
Glad påsk alla!
![]()
Alltså. Det här är nog det mesta win-win- bytet jag har sett i den här tråden.Onekligen en trevlig långfredag! Tack @peterc för en trevlig mini GTG i metropolen Söderhamn!
Glad påsk alla!
![]()
Grymt bra Peter!!Dagens biltur Östersund-Söderhamn ToR resulterade i ett klockbyte och den här coola pjäsen gjorde mig sällskap på hemvägen.
![]()
![]()
Grymt broder, så grym pjäs!!Onekligen en trevlig långfredag! Tack @peterc för en trevlig mini GTG i metropolen Söderhamn!
Glad påsk alla!
![]()
Grattis till en sjukt bra pjäs igen bro
Oooh! Mycket bra köp kompis, jag är glad att den stannade kvar i pamiljen
Alltså. Det här är nog det mesta win-win- bytet jag har sett i den här tråden.
Grymt broder, så grym pjäs!!
Ha ha kanske är det så, vi kändes båda väldigt nöjda så det är skojAlltså. Det här är nog det mesta win-win- bytet jag har sett i den här tråden.
Tackar, känns bra so far...Grymt bra Peter!!
Jäkligt fin där bmg'n och väldigt bra byte för er bådaLät nykomlingen posera lite i solen tidigare idag...
![]()
![]()
För alla strapnördar så kan jag rekommendera en titt på en Live sändning som Kostas hade tidigare idag, finns på hans IG händelser.. riktigt skoj och intressant om ni frågar mej och inte min fru![]()
Det är kärlek...det här är dåligt för plånkan, jag vet det redan nu