Inte varje... men iblandFan är du ute och krökar varje kväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte varje... men iblandFan är du ute och krökar varje kväll?
Mm, snuskigt bra!
Om jag kallar min combo för "coffee time" så är det där "cappuccino time"
Riktigt bra, har letat efter liknande men närmast jag sett är Swordstraps, vill ha ett urtvättat marinblått.Mm, snuskigt bra!
De där Bosphorous-canvasen är överjäkligt coola; extra tunga att ha nu när de slutat tillverka band.
Yes, cappuccino time it isOm jag kallar min combo för "coffee time" så är det där "cappuccino time"
Kan ju inte påstå att jag hatar det här bandetRiktigt bra, har letat efter liknande men närmast jag sett är Swordstraps, vill ha ett urtvättat marinblått.
Riktigt schysst kombo
Vore ju perfekt för Jordan att nu ta del av Toshis erbjudande (ändå rätt kul att han har en 425. Cred på det)
Riktigt trevlig!
Letade igenom alla bilder och hittade ett endad där båda är med, du får zooma liteRiktigt trevlig!
Har du några bilder på 662:an och din tidigare 995:a sida vid sida?
Eftersom 392 gått ur produktion för många år sedan så lär det fortfarande inte finnas. Du ska räkna med aldrig.Kära forum,
Finns det nu länk att beställa till en PAM392? Sist jag frågade fanns inte det//Pastorn
Se där ja, tack för det!Letade igenom alla bilder och hittade ett endad där båda är med, du får zooma lite
Jag har 662 samt provat (nära att köpa) 995. Mitt svar är nej på den frågan. Det där är ju dock, som alltid, högt personligt.Se där ja, tack för det!
Upplever du 662:an betydligt större på armen än 995? (behöver ju inte vara negativt)
Definitivt, jag tycker att 995 upplevs mindre än en 44mm Luminor och 662 är samma känsla som ex 372, samma storlek och vikt. Minus kronskyddet då förstås...Se där ja, tack för det!
Upplever du 662:an betydligt större på armen än 995? (behöver ju inte vara negativt)
Tycker du inte 662 känns mindre än 372 på handleden? Jag tycker nämligen 587 känns mindre än 372 , tycker kronskyddet gör rätt mycket. 587 är utan tvekan den bekvämaste 44mm+ pannan jag haft på handledenDefinitivt, jag tycker att 995 upplevs mindre än en 44mm Luminor och 662 är samma känsla som ex 372, samma storlek och vikt. Minus kronskyddet då förstås...
Vad tycker du om det bandet nu när du kört det ett tag? Varit nyfiken på Mark Sanders ett tagFörsta bandbyte sedan Olegs Vintage Olive kom på i mitten av februari, bra betyg för det bandet. Nu testar jag Mark Sanders
Jo kronskyddet gör skillnad, inte så mkt som jag trodde innan... men den sitter riktigt skönt på.Tycker du inte 662 känns mindre än 372 på handleden? Jag tycker nämligen 587 känns mindre än 372 , tycker kronskyddet gör rätt mycket. 587 är utan tvekan den bekvämaste 44mm+ pannan jag haft på handleden