Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GT, Mårbacka, Pam359
Gud så mysigt!
För en stund sen på restaurangen
Ja den kommer behållas.Behåll den denna gången!
Finns ju fler färger att samla på! Den gröna är grymt bra!Ja den kommer behållas.
Aldrig sett den live men kan ju tänka mig att den är riktigt braFinns ju fler färger att samla på! Den gröna är grymt bra!
Sketbra bild. Så sketbra så att till och med jag blir sugen på 995.Ser fram emot lördag!
PAM995
Sketbra bild. Så sketbra så att till och med jag blir sugen på 995.
Det tar sigDu som brukar rata min...
Det finns minst en 1055 här men jag glömmer alltid vem som har vad.Länge varit sugen på en Panerai och då främst Sub! Kastade ut lite trådar förra året då jag noterade att PAM01055 (verkar ej säljas i fysiska butiker?) existerade. Fick samtal idag från Panerai att det finns en klocka till mig. Det finns inte många kronor kvar i klockkassan efter nyligen tunga inköp så frågan är, om jag nu tackar nej till denna klocka, kommer det vara svårt att få tag i den igen om man vill köpa ny och inte vända sig till andrahandsmarknaden.
Jag har aldrig sett den i verkligheten, finns det någon på forumet som sitter på lite dagsfärska bilder?
Vad blir det? 127?Sitter och filosoferar, dags för en kompis till min BAAM1305 snart va..
Det finns minst en 1055 här men jag glömmer alltid vem som har vad.
Men, det är en köpa-online-only, typ den andra modellen i Panerais historia som bara ska gå att köpa på nätet.
Den är nog inte supersvår att få tag på jämfört med andra lika limiterade senare. Men den släpptes ganska nyss.
Vet inte, för många fina och för lite pengarVad blir det? 127?
Ajdå, jag missade "ny". Ja, sjukt låg chans att få tag på en ny, så om du vill ha en ny, köp nu @ksMartin !jag tror alla såldes slut, så chansen att få ny är rätt slim.
Snygg bild, den behöver en snygg kompisSitter och filosoferar, dags för en kompis till min BAAM1305 snart va..
Att kunna köpa en ny är nog nästan den sista chansen som du har fåttLänge varit sugen på en Panerai och då främst Sub! Kastade ut lite trådar förra året då jag noterade att PAM01055 (verkar ej säljas i fysiska butiker?) existerade. Fick samtal idag från Panerai att det finns en klocka till mig. Det finns inte många kronor kvar i klockkassan efter nyligen tunga inköp så frågan är, om jag nu tackar nej till denna klocka, kommer det vara svårt att få tag i den igen om man vill köpa ny och inte vända sig till andrahandsmarknaden.
Jag har aldrig sett den i verkligheten, finns det någon på forumet som sitter på lite dagsfärska bilder?
Får överväga starkt då! Trodde det var en telefonförsäljare som ringer först men sedan kom ett email också.Ajdå, jag missade "ny". Ja, sjukt låg chans att få tag på en ny, så om du vill ha en ny, köp nu @ksMartin !
Ska överväga starkt under morgondagenAtt kunna köpa en ny är nog nästan den sista chansen som du har fått
Det tog en månad, men ett (!) spänne är klart nuNi vandrar i vårsolen, dricker öl och har det skönt... själv står man hos en smed och svettas
PAM177 är bra.. KlassikerVilken Panerai ska jag köpa? Kravet är titan, sekund och 300m. Är det PAM177 som gäller eller finns det några andra modeller som kvalar in? Jag kan verkligen noll om Panerai.
Snyggt!!!Det tog en månad, men ett (!) spänne är klart nu
Inte en perfekt vinkel, ett och annat jack, men det är mitt
Ska överväga starkt under morgondagen