• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

807014CA-B068-4111-BCE6-BF7B890D9E5D.jpeg
GT, Mårbacka, Pam359 ✅

Länge varit sugen på en Panerai och då främst Sub! Kastade ut lite trådar förra året då jag noterade att PAM01055 (verkar ej säljas i fysiska butiker?) existerade. Fick samtal idag från Panerai att det finns en klocka till mig. Det finns inte många kronor kvar i klockkassan efter nyligen tunga inköp så frågan är, om jag nu tackar nej till denna klocka, kommer det vara svårt att få tag i den igen om man vill köpa ny och inte vända sig till andrahandsmarknaden.

Jag har aldrig sett den i verkligheten, finns det någon på forumet som sitter på lite dagsfärska bilder?

Länge varit sugen på en Panerai och då främst Sub! Kastade ut lite trådar förra året då jag noterade att PAM01055 (verkar ej säljas i fysiska butiker?) existerade. Fick samtal idag från Panerai att det finns en klocka till mig. Det finns inte många kronor kvar i klockkassan efter nyligen tunga inköp så frågan är, om jag nu tackar nej till denna klocka, kommer det vara svårt att få tag i den igen om man vill köpa ny och inte vända sig till andrahandsmarknaden.

Jag har aldrig sett den i verkligheten, finns det någon på forumet som sitter på lite dagsfärska bilder?
Det finns minst en 1055 här men jag glömmer alltid vem som har vad.
Men, det är en köpa-online-only, typ den andra modellen i Panerais historia som bara ska gå att köpa på nätet.
Den är nog inte supersvår att få tag på jämfört med andra lika limiterade senare. Men den släpptes ganska nyss.

Det finns minst en 1055 här men jag glömmer alltid vem som har vad.
Men, det är en köpa-online-only, typ den andra modellen i Panerais historia som bara ska gå att köpa på nätet.
Den är nog inte supersvår att få tag på jämfört med andra lika limiterade senare. Men den släpptes ganska nyss.

jag tror alla såldes slut, så chansen att få ny är rätt slim.

Att kunna köpa en ny är nog nästan den sista chansen som du har fått

Vilken Panerai ska jag köpa? Kravet är titan, sekund och 300m. Är det PAM177 som gäller eller finns det några andra modeller som kvalar in? Jag kan verkligen noll om Panerai.

• Like
Reactions: kmg
Vilken Panerai ska jag köpa? Kravet är titan, sekund och 300m. Är det PAM177 som gäller eller finns det några andra modeller som kvalar in? Jag kan verkligen noll om Panerai.
PAM177 är bra.. Klassiker

Vill du ha en sandwichtavla? Ska den vara svart eller funkar brun?
Föredrar du ETA-verk eller in-house 8 dagar?
44mm antar jag?

Tillbaka
Topp