915 yes, en polare blev så sugen så gjorde en insats Kör 995 idagDum fråga kanske, men du har redan sålt av din nya pjäs 914 el 915 el vad du nu köpt? Kom inte ihåg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
915 yes, en polare blev så sugen så gjorde en insats Kör 995 idagDum fråga kanske, men du har redan sålt av din nya pjäs 914 el 915 el vad du nu köpt? Kom inte ihåg.
Det går snabbt i hockey. Vad är din genomsnittliga hold-period?915 yes, en polare blev så sugen så gjorde en insats Kör 995 idag
Ingen aning och ingen idé att räkna Finns mkt kul att prova. 995 får nog hålla i sig en stund om inget wünderbart dyker upp. Kör ju all möjliga märken blandat ocksåDet går snabbt i hockey. Vad är din genomsnittliga hold-period?
Hehe, vilka rippeleffekter det skulle bli. Alla byter en Panna.Jag kanske ska köpa tillbaka 372an så öppnas en dörr, men då måsta jag oxo sälja ngt...
Tycker du kör ett skönt race. Fortsätt med det. Det enda man kan önska är väl en tråd i dagsboksform med alla intryck samlade.Ingen aning och ingen idé att räkna Finns mkt kul att prova. 995 får nog hålla i sig en stund om inget wünderbart dyker upp. Kör ju all möjliga märken blandat också
Tro mig önskar jag hade kört det från början - Hade varit kul!Tycker du kör ett skönt race. Fortsätt med det. Det enda man kan önska är väl en tråd i dagsboksform med alla intryck samlade.
Aldrig för sent att börja.Tro mig önskar jag hade kört det från början - Hade varit kul!
Ja, eller sju?En timme sen. Men önskar alla en trevlig å safe vecka.
Beror på tidszon, du vetJa, eller sju?
Ha! Ja, men klockan var 16 här hos mig när jag la upp bildenJa, eller sju?
Beror på tidszon, du vet
Ha! Ja, men klockan var 16 här hos mig när jag la upp bilden
Bjuder på en några dagar gammal bild på 183:an, den är magiskt "comfortable" och inte ful att titta på heller
Och bandet är ...Bjuder på en några dagar gammal bild på 183:an, den är magiskt "comfortable" och inte ful att titta på heller
Och bandet är ...
Jag sålde den här, men efter två månader köpte jag tillbaka den. Och nu stannar den...man kan ju ångra vissa sälj, 183 är definitivt ett sådant...
Mays Marea...Och bandet är ...
Helt rätt!Marea va?
Krävs väl dock tyvärr armar typ som Arnold, för att kunna ge den rättvisa
Mays Marea...
Behåll den denna gången!Rätt sjukt hur satans bra den är och hur rätt man kan träffa så många år efter starten på galenskapen.