Det låter konstigt och jag tror jag behöver prova 587.Allt är förstås relativt..Men jämför 587 med tex 932. Ljusår i skillnad på storlekskänsla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det låter konstigt och jag tror jag behöver prova 587.Allt är förstås relativt..Men jämför 587 med tex 932. Ljusår i skillnad på storlekskänsla
Vad är egentligen skillnaden vad gäller boett?Allt är förstås relativt..Men jämför 587 med tex 932. Ljusår i skillnad på storlekskänsla
Vad är egentligen skillnaden vad gäller boett?
Eller hur!Förstår inte vad jag nojat över... 47mm är ju den ultimata storleken
Vad beror det på?Allt är förstås relativt..Men jämför 587 med tex 932. Ljusår i skillnad på storlekskänsla
Allt är förstås relativt..Men jämför 587 med tex 932. Ljusår i skillnad på storlekskänsla
Vad är egentligen skillnaden vad gäller boett?
PAM587 47x16,4x57mm
PAM932 47x??x??mm
PAM372 47x16,4x57mm
Så ... jag vet inte ... jag tror det är i huvudet på bärarna.![]()
Framför allt hur långt ut på tavlan siffror och index ligger. Jag tycker likadant, att min 587 visuellt såg mycket mindre ut än min 736.Vad beror det på?![]()
Oooh. I love it. Och jag fattar.Framför allt hur långt ut på tavlan siffror och index ligger. Jag tycker likadant, att min 587 visuellt såg mycket mindre ut än min 736.
Exempel: på 587 ligger L Swiss L texten under 6an vilket resulterar i att 6an sitter längre in. På 932 ligger den på vardera sida av 6an
![]()
![]()
Attans, vad sugen man blir på en 587:a!Framför allt hur långt ut på tavlan siffror och index ligger. Jag tycker likadant, att min 587 visuellt såg mycket mindre ut än min 736.
Exempel: på 587 ligger L Swiss L texten under 6an vilket resulterar i att 6an sitter längre in. På 932 ligger den på vardera sida av 6an. Även ganska tydligt på bilden hur mycket längre in index sitter.
![]()
![]()
Sitter en del i vikten oxo, plexi vs safir. Typ som skillnaden på372 vs 422PAM587 47x16,4x57mm
PAM932 47x??x??mm
PAM372 47x16,4x57mm
Så ... jag vet inte ... jag tror det är i huvudet på bärarna.![]()
Vad beror det på?![]()
what he saidFramför allt hur långt ut på tavlan siffror och index ligger. Jag tycker likadant, att min 587 visuellt såg mycket mindre ut än min 736.
Exempel: på 587 ligger L Swiss L texten under 6an vilket resulterar i att 6an sitter längre in. På 932 ligger den på vardera sida av 6an. Även ganska tydligt på bilden hur mycket längre in index sitter.
![]()
![]()
Så är det nog absolut, tog mig nog 2-3 månader innan jag vande mig vid storleken på min första 44mm bettarini Nu känns allt under 44 orimligtHåller med till 100%, men man behöver nog klättra stegen uppåt för att bli övertygad
Jag gick in på 44mm 1950 med tjocklek 18mm. Fast jag hade en typ lika stor parfymklocka före det så jag var van.Håller med till 100%, men man behöver nog klättra stegen uppåt för att bli övertygad
Jag körde mest med Exp1 och Exp2 innan det blev en 112, efter det 422 osv osv osvJag gick in på 44mm 1950 med tjocklek 18mm. Fast jag hade en typ lika stor parfymklocka före det så jag var van.
Snyggt, har inte koll på tillverkaren. Har du testat förr?Nytt på ingång. Om än bara ett band.
![]()
![]()
![]()
Hoppas på det. Det är ett helt obehandlat japanskt (vad det nu spelar för roll) koläder.Snyggt, har inte koll på tillverkaren. Har du testat förr?
Allt spelar roll... KOoltHoppas på det. Det är ett helt obehandlat japanskt (vad det nu spelar för roll) koläder.
Har två sen innan. Riktigt bra kvalitet till en kostnad av 800-1200 beroende på läder.
Såja! Grattis till herrklockan hoppas ni ska trivas ihop nu, var lite försiktig med det där bandet bara, jag brukar sluta det med det och byter sen sällan band alls... så jävla bra kombo, nåja grattis vännen
Tack kompisSåja! Grattis till herrklockan hoppas ni ska trivas ihop nu, var lite försiktig med det där bandet bara, jag brukar sluta det med det och byter sen sällan band alls... så jävla bra kombo, nåja grattis vännen
Klockan är ju som gjord för det där! ...eller vise versa om man så vill