• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

När man sitter själv hemma på midsommar.
7A69A97B-550D-4549-B70C-30C8BCBF3BCE.jpeg

Då gör man en rese case för 2 st remmar och en skruvmejsel till sin 002.
Trevlig midsommar till alla.

Sitter och trixar med en 1120 Pelican väska med laser utskuret 2 klockfack och ett fack för remmar och ett litet fack för skruvmejsel...

peli1120.jpg

Pris förslag:
895 + 200kr extra om det ska vara speciallösning. :)
Frakten är densamma, 99kr.
Allt inkl moms.

Vet inte hur djup skruvmejselns fack skall vara....

Jaha. I torsdags em köpte jag en 425 för andra gången.

Det var med glädje den uppvisades vid ankomsten till midsommarfest. Min vän, som inte är det minsta klockintresserad, satte på sig den. "Problemet" är att han aldrig tog av sig den. :D

Jaja. Han fick köpa den där och då och jag fick åka hem med min klockbränna istället. Och kontanter.

Nu får jag sådana här suddiga kort skickade till mig:hilarious:
Screenshot_20200621-183624_Messenger.jpg

Idag åkte jag upp med box och grejer. Nu är jag klocklös. Nån här på forumet kan säkert hjälpa till med den saken? Smidig affär utlovas.
:panerai::panerai::panerai::panerai::panerai:

Det var med glädje den uppvisades vid ankomsten till midsommarfest. Min vän, som inte är det minsta klockintresserad, satte på sig den. "Problemet" är att han aldrig tog av sig den. :D

Jaja. Han fick köpa den där och då och jag fick åka hem med min klockbränna istället. Och kontanter.

Idag åkte jag upp med box och grejer. Nu är jag klocklös. Nån här på forumet kan säkert hjälpa till med den saken? Smidig affär utlovas.
Vad söker du?

Du är snabbast hitintills tror jag.

Tillbaka
Topp