• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Aaaaghh. Sommar och Paneraiväder...och så åker pannan till München på sparesa i åtta veckor. Längtar efter en återkomsten då den är väl servad...

Trycktestad och redo för sommaren :happyhappy:

20200618_122029.jpg

Det har varit tyst från mig på sistone.. Sambon har sannolikt haft covid-19 med feber i nästan 2 veckor så jag har fått styra hushållet och ha hand om våra två små.
Körigt. Men pannorna har varit en liten ljusglimt i vardagen.
Naturligtvis har det varit tufft för henne också, men ja.. Hon har inga pannor att posta bilder på :)
Nu är hon på väg att bli bättre, febern har släppt och livet har blivit aningens lättare.

IMG_20200614_180754.jpg
IMG_20200617_190222.jpg

IMG_20200612_192801.jpg

Det har varit tyst från mig på sistone.. Sambon har sannolikt haft covid-19 med feber i nästan 2 veckor så jag har fått styra hushållet och ha hand om våra två små.
Körigt. Men pannorna har varit en liten ljusglimt i vardagen.
Naturligtvis har det varit tufft för henne också, men ja.. Hon har inga pannor att posta bilder på :)
Nu är hon på väg att bli bättre, febern har släppt och livet har blivit aningens lättare.

IMG_20200614_180754.jpg
IMG_20200617_190222.jpg

IMG_20200612_192801.jpg
Härligt att det börjar vända! Var rädda om er alla

Varför blir man alltid mer sugen på Panerai, efter att man precis köpt en Panerai? Sneglar nu på en 375:a för att ha ett bra par med fiddyn :D alternativ en trevlig radiomir iom att jag aldrig haft en radiomir konstigt nog :eek:

Eller så väntar man på Panerai Paneristi Scandinavia edition? ;)

Tillbaka
Topp