Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aaaaghh. Sommar och Paneraiväder...och så åker pannan till München på sparesa i åtta veckor. Längtar efter en återkomsten då den är väl servad...
Vart i landet befinner du dig? Jag har ett pr 24mm tubes som bara ligger och skräparFörstår hur du känner dig! Köpte en 002 och sen en beg OEM gummirem men nu väntar jag på 24mm tubes så jag kan använda min 002
Jag har också massa tuber.Förstår hur du känner dig! Köpte en 002 och sen en beg OEM gummirem men nu väntar jag på 24mm tubes så jag kan använda min 002
Vart i landet befinner du dig? Jag har ett pr 24mm tubes som bara ligger och skräpar
Jag har också massa tuber.
Skicka din adress i dm så skickar du in valfritt belopp härJag bor i halmstad vad vill du ha för dem?
Som sagt ovan
Det låter som att du fixar? Vi behöver ju inte skicka dubbelt Jag kan stötta någon annan med tuber, säg till bara.Skicka din adress i dm så skickar du in valfritt belopp här
https://www.barncancerfonden.se/jag...ar/i/insamling-till-bcf-av-paneristi-sweden-/
Det låter som att du fixar? Vi behöver ju inte skicka dubbelt Jag kan stötta någon annan med tuber, säg till bara.
Jag postar i morgonJa bra att spara dem till någon annan som behöver dem...
Jag postar i morgon
Slängde med ett 24mm band som du kan ha på klockan när vi tar SMguld
Sådär och tack så mycket för hjälpen. När de tuben kommer som jag beställde från Spanien är hemma har jag några extra med om någon behöver.
Slängde med ett 24mm band som du kan ha på klockan när vi tar SMguld
Det finns väl bara ett!Haha vågar jag fråga vilket lag du hejar på?
Det finns väl bara ett!
Du förstår på måndagHaha som halv italienare så hejar jag på Italien när det spelas VM men när det gäller svenska lag så är jag helt borta
Forza Napoli! Grattis till oss för cupguldetHaha som halv italienare så hejar jag på Italien när det spelas VM men när det gäller svenska lag så är jag helt borta
StämmerHörni bronzo-ägare, har ni testat Mays Ronconi i matchande färg? Jag tycker det är en enormt bra matchning. @azcii har ett grönt va?
Härligt att det börjar vända! Var rädda om er allaDet har varit tyst från mig på sistone.. Sambon har sannolikt haft covid-19 med feber i nästan 2 veckor så jag har fått styra hushållet och ha hand om våra två små.
Körigt. Men pannorna har varit en liten ljusglimt i vardagen.
Naturligtvis har det varit tufft för henne också, men ja.. Hon har inga pannor att posta bilder på
Nu är hon på väg att bli bättre, febern har släppt och livet har blivit aningens lättare.
Yes, Funkar riktigt bra...Hörni bronzo-ägare, har ni testat Mays Ronconi i matchande färg? Jag tycker det är en enormt bra matchning. @azcii har ett grönt va?