Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”happy” för 25% på vintage. Dom har även 33% på canvas men kommer inte ihåg kodenNågon som har rabattkod till Mays så skicka gärna PM
”happy” för 25% på vintage. Dom har även 33% på canvas men kommer inte ihåg koden
Han säger "ja, kanske, skulle gärna vilja men vågar inte riktigt". Så jag ska försöka styra upp ett konto åt honomKommer din trevliga kompis börja hänga i tråden nu?
Någon som har rabattkod till Mays så skicka gärna PM
https://www.panerai.com/en/collecti...884cpC4Jirf7aLEC8g0pemU6gKMoKM30U42lPp7rV_iT8
Kan någon förklara för mig varför det på vissa bilder är vanlig standardfärg (grönvita) och på vissa andra ecru lume?
Kasst.Webbsidan för Panerai är notorisk för att trilskas.
Kasst.
Men kan någon då förklara för mig om 1312 kommer i vanlig lume eller är det bara ecru som gäller?
Thank the lord.Bara ecru.
Jag har kollat på 1312 en hel del på hemsidan och de där grönvita bilderna är nya. Jag blir rädd för att de håller på att byta ut 1312-stilen. @Ernesto vet du något?Kasst.
Men kan någon då förklara för mig om 1312 kommer i vanlig lume eller är det bara ecru som gäller?
hittar inte *ogilla*-knappen på KS, så skriver det manuellt: OgillaThank the lord.
Jag är inte heller religiös eller för ett feudalsystem.hittar inte *ogilla*-knappen på KS, så skriver det manuellt: Ogilla
Du är väl så nära fauxtina-religiös man kan bliJag är inte heller religiös eller för ett feudalsystem.
När min boutique visade alla 59 943 varianter av 1312 så sa de att man kommer byta till grön lume på 1312.. Så jag gissar på att V-serien är sista med ecru-lumeKasst.
Så pass...När min boutique visade alla 59 943 varianter av 1312 så sa de att man kommer byta till grön lume på 1312.. Så jag gissar på att V-serien är sista med ecru-lume
Jag är helt med dig! Jag älskar ecru.Jag inser att jag om några år kommer vara den där som muttrar att allt var bättre förr, när Panerai hade ecru-index.
Grattis! Utbildning går före missbruket, lycka till!I höst kommer jag börja behöva stöd för att fortsätta mitt sunda pam-missbruk
Tack! Ska nog gå att kombinera om jag gör mig av med mindre viktiga leksaker så som bilen t.exGrattis! Utbildning går före missbruket, lycka till!
- vad ska du studera?
Tack! Ska nog gå att kombinera om jag gör mig av med mindre viktiga leksaker så som bilen t.ex
Civilekonom inriktning handel och logistik slutade det i