• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljer Nymans/Krons vidare sina pre owned till Luxurywatches? Luxurywatches har fått in flera PanerAi som jag tycker att jag känner ingen från Nymans pre ownedsida
Tycker att jag har sett nån flytta sig också. Har du tänkt på om priset har ändrats? Tänker att kundkretsen hos LW kan vara villig att betala mer, så det lönar sig att köpa för att sälja vidare?

Här kommer
20200715_180855.jpg
en after golf oxo...

Tycker att jag har sett nån flytta sig också. Har du tänkt på om priset har ändrats? Tänker att kundkretsen hos LW kan vara villig att betala mer, så det lönar sig att köpa för att sälja vidare?
Nymans hade en 616 och nu ligger det en hos LW, LW vill ha 115’ men jag har för mig att Nymans ville ha 125’? Sedan ligger en 968 som kanske är PeterC gamla?

Tack kompis, ja ärligt talat är det få om ens några klockor som har det som Panerai har... jag har inte bytt sedan jag jag köpte min, har hulken, reverso, Pablo Escobar Casion och SS ORC med mig men det är denna som går hela tiden...
Låter som att det finns stora möjligheter att få in lite pengar för att köpa mer Panerai då... :D

Det går säkert att spara några tusenlappar genom att köpa någon annanstans ifrån, men det är 1 års garanti och ett företag som är lätta att få tag på om något går fel... :) Så jag tycker det är vettigt.

Vettigt ser det ut att vara, det råkar även vara @peterc's gamla.
Som sagt så är det min gamla, den var mkt fin och servad för ett år sedan. Men jag hade kontakt med @Ernesto i ett annat ärende och fick då veta att den är såld. Uppdateringarna på Krons och Nymans hemsidor är inte alltid så snabba. Även 671 som jag haft i över en månad ligger kvar på Nymans sida.

Tillbaka
Topp