• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag "behöver" ett orange och ett klarblått gummi, någon som har att sälja? (Se bilder)
Trodde att jag gjort ett bra fynd på eBay men det visade sig när dom kom att det var "fake" och inte dom som visades i annonsen :(
20200709_150028.jpg
20200709_145953.jpg

Senast ändrad:
Sen min första Panerai har intresset för övriga märken typ dött, så funderar nu på att göra mig av med någon av de andra klockorna och skaffa en Radiomir.
Är mest inne på en 232, vad är era tankar kring den?
1D0B755B-9EC4-4462-9729-8EBA305ADBFD.jpeg

Lånad bild från google

VI gillar den! Köp!

Jag föredrar kupat glas som hos 720 och 721, 232 har inte det och därmed känns nättare.

Sen min första Panerai har intresset för övriga märken typ dött, så funderar nu på att göra mig av med någon av de andra klockorna och skaffa en Radiomir.

Lånad bild från google
Jag har haft den, fantastiskt fin och jag skulle absolut kunna ha den igen. Kan upplevas lite stekpanna (stor och platt) men magisk tavla och visare.

Lånad bild från google
232 är en ohyggligt bra Radiomir; garanterat med på en synnerligen stor andel Paneristis topplistor..
Mycket bra val; kör!

Tillbaka
Topp