• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ska åka och hämta dottern i stan
14D6429F-F3BA-432F-86E3-F27FDB657886.jpeg

Är det någon här som äger eller har ägt en Panerai i Carbotech? Hur är dessa i hållbarhet? Keramik brukar ju se väldigt dassigt ut efter ett par månader av användande, och är någorlunda skört.

jag har inte sett några skräckhistorier kring Carbotech ännu, så hoppas någon här har några erfarenheter att dela.

Är det någon här som äger eller har ägt en Panerai i Carbotech? Hur är dessa i hållbarhet? Keramik brukar ju se väldigt dassigt ut efter ett par månader av användande, och är någorlunda skört.

jag har inte sett några skräckhistorier kring Carbotech ännu, så hoppas någon här har några erfarenheter att dela.
Jag har haft en Ceramic, dvs. en keramisk, och inte en carbotech (som är kolfiber väl) ... och min Ceramic såg inte dassig ut alls tycker jag, den biten hajar jag inte riktigt. Men att det är relativt skört är sant, dock inget som jag tyckte var ett problem, jag råkade dunka i den ett par gånger och inget hände.

Lyssnade på en podd igår där de sa att FER012 är en Ferrari-Panna som börjat gå upp i värde den senaste tiden. En av få Ferrari-pannor som faktiskt anses vara en "collectible". Inget för mig men tyckte det var intressant ändå.

upload_2020-7-18_9-56-4.png

Lyssnade på en podd igår där de sa att FER012 är en Ferrari-Panna som börjat gå upp i värde den senaste tiden. En av få Ferrari-pannor som faktiskt anses vara en "collectible". Inget för mig men tyckte det var intressant ändå.

upload_2020-7-18_9-56-4.png
Verkligen. Sa de varför? Hade de någon teori?

Tillbaka
Topp