Jag är ödmjuk och förstår glimten, men man måste ju kunna växa i klocklivet ocksåFör mycket dörrvakt och för lite dykare. Menat på ett kärleksfullt och retsamt sätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är ödmjuk och förstår glimten, men man måste ju kunna växa i klocklivet ocksåFör mycket dörrvakt och för lite dykare. Menat på ett kärleksfullt och retsamt sätt
Jag är ödmjuk och förstår glimten, men man måste ju kunna växa i klocklivet också
Sen måste jag ändå på nått säga att även om pannorna är mer stilrena så är nog B och P mest lika av dem ändå, big is moreAbsolut! Helt enig, man behöver annat för att inse storheten i panerai (jag har en mellanmjölks-rolex och en möglig omega...)
Sen måste jag ändå på nått säga att även om pannorna är mer stilrena så är nog B och P mest lika av dem ändå, big is more
Man ångrar väldigt sällan ett sälj, men när man gör det så vet man att det var ngt riktigt bra... samma för mig med 372.Det var ändå en riktigt bra trippel. Vafan sålde jag 372an för!?!?
Jag, å andra sidan, ångrar inte att jag köpte den av dig.Man ångrar väldigt sällan ett sälj, men när man gör det så vet man att det var ngt riktigt bra... samma för mig med 372.
Ja det löste sig bra till slutJag, å andra sidan, ångrar inte att jag köpte den av dig.
Men du har ju hittat en ny, So it's all good
Din 372a för ett år sedanJag, å andra sidan, ångrar inte att jag köpte den av dig.
Men du har ju hittat en ny, So it's all good
Ja, 372an skulle jag aldrig ha sålt. Men det går ju alltid att hitta en nyMan ångrar väldigt sällan ett sälj, men när man gör det så vet man att det var ngt riktigt bra... samma för mig med 372.
Morgonkaffe!
Eller hur! Och ja det är Oddface.Är det ett oddface canvas? Det är ju ruggigt fint
Det sjukaste är nog ändå att du verkar ha 3 st identiska svarta gummiband.Hi, my name is Peter and I'm a "strapaholic"
Fast det kommer jag undan med... Orginalbandet till 671 och 1305 samt ett extra m blå loggaDet sjukaste är nog ändå att du verkar ha 3 st identiska svarta gummiband.
1851... Året då Nymans grundades, spännande paket!
Där ligger många i lä!Hi, my name is Peter and I'm a "strapaholic"
Fast jag tror även att jag är i gott sällskap med mångaDär ligger många i lä!
Hi, my name is Peter and I'm a "strapaholic"