• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hi, my name is Peter and I'm a "strapaholic"
20200720_150101.jpg
Vi är nog några som kan hjälpa till den dagen det blir lite rensning. :greedy:

Jag måste ha ny skruvmejsel till klockan. Är en mästare på ett bryta av de där små känsliga grejerna. Finns det hos de flesta klockhandlare att köpa eller måste man vända sig till någon special mästare?

Jag måste ha ny skruvmejsel till klockan. Är en mästare på ett bryta av de där små känsliga grejerna. Finns det hos de flesta klockhandlare att köpa eller måste man vända sig till någon special mästare?
Du kan annars finna passande mejsel hoss Kjell & co eller Clas ohlson. Det är ju en vanlig mejsel egentligen. Men du kanske inte skall dra åt så hårt? Det räcker med kraften i fingertopparna ju. Är du väldigt stark kanske? :)

Du kan annars finna passande mejsel hoss Kjell & co eller Clas ohlson. Det är ju en vanlig mejsel egentligen. Men du kanske inte skall dra åt så hårt? Det räcker med kraften i fingertopparna ju. Är du väldigt stark kanske? :)
Ja jag är oerhört stark :) men får för mig att jag alltid skall dra liiiite till så jag inte missat. Livrädd att det lossnar, fingertoppstekniken skall jag köra i fortsättningen.

Tillbaka
Topp