Ha ha, men ett roligt missbrukJag tar en bild på mitt kaos när jag är hemma igen, jag kommer nog också bli mörkrädd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha, men ett roligt missbrukJag tar en bild på mitt kaos när jag är hemma igen, jag kommer nog också bli mörkrädd.
Du är ljusår sjukare än jag!Fast jag tror även att jag är i gott sällskap med många
Vi är nog några som kan hjälpa till den dagen det blir lite rensning.Hi, my name is Peter and I'm a "strapaholic"
+1 på deVi är nog några som kan hjälpa till den dagen det blir lite rensning.
Oro Rosso och mkt svårfångad, där rök en njure
Oro biancoOro Rosso och mkt svårfångad, där rök en njure
Fick någon lämna samtidigt?Oro bianco
Nix, intakt i övrigtFick någon lämna samtidigt?
Du förstår vad jag menade... Snubblade lite på tangentbordet.Oro bianco
Självklart. Genomgår för övrigt min första dialys i detta nuDu förstår vad jag menade... Snubblade lite på tangentbordet.
Självklart. Genomgår för övrigt min första dialys i detta nu
Troligtvis inte va...Är det någon här intråden som skall resa till Schweiz någorlunda snart?
Det är många människor som tycker att deras resor är nödvändiga.Troligtvis inte va...
"2. Avrådan från icke nödvändiga resor till Schweiz införs från och med den 15 juli, och gäller till och med den 29 juli 2020."
(https://www.swedenabroad.se/sv/om-utlandet-för-svenska-medborgare/schweiz/reseinformation/ambassadens-reseinformation/)
Skönt! Du får köra en ny smekmånad nuÖver 5 månader på service men nu är den till tillbaka!
Yup, nu blir det åka av!!Skönt! Du får köra en ny smekmånad nu
Du kan annars finna passande mejsel hoss Kjell & co eller Clas ohlson. Det är ju en vanlig mejsel egentligen. Men du kanske inte skall dra åt så hårt? Det räcker med kraften i fingertopparna ju. Är du väldigt stark kanske?Jag måste ha ny skruvmejsel till klockan. Är en mästare på ett bryta av de där små känsliga grejerna. Finns det hos de flesta klockhandlare att köpa eller måste man vända sig till någon special mästare?
Ja jag är oerhört stark men får för mig att jag alltid skall dra liiiite till så jag inte missat. Livrädd att det lossnar, fingertoppstekniken skall jag köra i fortsättningen.Du kan annars finna passande mejsel hoss Kjell & co eller Clas ohlson. Det är ju en vanlig mejsel egentligen. Men du kanske inte skall dra åt så hårt? Det räcker med kraften i fingertopparna ju. Är du väldigt stark kanske?
Gör det. Jag har kört den tekniken i flera år på både stållänkar och pannor - ingen skruv har lossnat ännu.Ja jag är oerhört stark men får för mig att jag alltid skall dra liiiite till så jag inte missat. Livrädd att det lossnar, fingertoppstekniken skall jag köra i fortsättningen.
När ska middagen vara klar?Äntligen iväg!
Vi hamnade lätt ur kurs och är nu i Stavsnäs.När ska middagen vara klar?