Ingen dum idé. Har svart och grönt gummi nu men blått skulle nog göra sig riktigt bra.Blått gummi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen dum idé. Har svart och grönt gummi nu men blått skulle nog göra sig riktigt bra.Blått gummi!
Jag har ett mer el mindre oanvänt som du får köpa om du vill dra ett direkt meddelande isf...Ingen dum idé. Har svart och grönt gummi nu men blått skulle nog göra sig riktigt bra.
Burger time
på måndag är allt som vanligt och jag kommer säkert få steka burgarna...
Hihi, nä bara min sexiga-håriga-vad
Riktigt nyfiken på att titta närmare på den där klockan och i synnerhet tavlan. Bruna tavlor brukar inte vara min grej men på 375 ser det riktigt intressant ut.375 - all the tobacco i need
Riktigt nyfiken på att titta närmare på den där klockan och i synnerhet tavlan. Bruna tavlor brukar inte vara min grej men på 375 ser det riktigt intressant ut.
Jag.. Nä. Hatar att bära nato och grälla färger funkar inte för mig i längden.Panerais marknadsavdelning förtjänar nästan en egen tråd.
Hur fan tänkte de här? Någon som blir sugen på kombinationen nedan?
Varför ska man köpa och sälja själv när man kan följa din resa? Keep up the good work!Är det någon som är sugen på en 422 från 2018, fullset.
Är det någon som är sugen på en 422 från 2018, fullset.
Nya upptåg på GÄr det någon som är sugen på en 422 från 2018, fullset.
Visade sig att Fiddyn dödar behovet heltVafan ska du sälja den igen?!
Visade sig att Fiddyn dödar behovet helt
Du vet hur det kan vara!Misminner jag inte mig att du sa samma sak här om månaden och sen vände det?
Is i magen kompis! Eller har du starkt sug efter nåt annat? Lägg undan 422:an ett tag bara.Du vet hur det kan vara!
Redan bortlovad till en anonym trådmedlemIs i magen kompis! Eller har du starkt sug efter nåt annat? Lägg undan 422:an ett tag bara.
Haha, här går det undan. Nice.Redan bortlovad till en anonym trådmedlem
Ja, varför lägga på köp och sälj när alla 422 och 372 går på under minuten här i trådenHaha, här går det undan. Nice.
Mikro-GTG i Roslagen
Har en carbotech (661). Använder den inte varje dag men har inte sett några förändringar på den. Verkar också tålig då jag inte ser några märken (peppar...). Gillar den mycket då fibrerna syns och ger liv åt boetten.Är det någon här som äger eller har ägt en Panerai i Carbotech? Hur är dessa i hållbarhet? Keramik brukar ju se väldigt dassigt ut efter ett par månader av användande, och är någorlunda skört.
jag har inte sett några skräckhistorier kring Carbotech ännu, så hoppas någon här har några erfarenheter att dela.
This is true.Ja, varför lägga på köp och sälj när alla 422 och 372 går på under minuten här i tråden
Haha. Asbra! Egen design eller OEM ?Nu har jag också äntligen skaffat en fiddy.