1314Riktigt bra helhet... Fin den där vita sandwich vad den nu heter modellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1314Riktigt bra helhet... Fin den där vita sandwich vad den nu heter modellen.
Gtg?Om det är någon som har missat att det är Gtg i Stockholm på torsdag 27/8 och vill vara med så hojta till här eller skicka ett meddelande till mig.
Träff, vi träffas, käkar, pratar klockor och umgås
Sure. Pm:a mig. Är på stranden nu men svarar sen.Någon som har ett extra Panerai travelcase/servicebox och vill bli av med det mot en peng?![]()
Såg det här nu och då kändes det helt plötsligt bättre, snart så har man väl ett som @Caravelle33 uttryckte det ett "rappar" armbandNya OEM-camo ...
![]()
Jag säger nej tack.Men ni gillar det säkert.
Jag gillart som sagt också, klart vi ska testatSåg det här nu och då kändes det helt plötsligt bättre, snart så har man väl ett som @Caravelle33 uttryckte det ett "rappar" armband
https://www.instagram.com/p/CEKRvfXHQ88/?igshid=s9l70oitag76
![]()
SåklartTräff, vi träffas, käkar, pratar klockor och umgås
Träff är alltid med vid ett panerai GTG, det är sen gammalt
Det där gröna ser ju väldigt mkt bättre ut än den andra varianten!
På min telefon ser det blått ut
På min telefon ser det blått ut
Tack för hilfe! Jag är ju Instagram n00b så jag behöver grundläggande hjälp.Det gröna finns på fler bilder i bildspelet, så swipea på
Inget jag får någon som helst "vill ha känsla" utav, inte ens utan paneristi printen. Och att dessutom dra dit ett kronskydd på en Radiomir gör att jag inte fattar någonting av hur design tankarna gått...
I'm man sedan tidigare sitter på dom här så skulle väl anledningen till att köpa vara en annan...
Men det är ju loggan för paneristi. Det stör mig minst.Inget jag får någon som helst "vill ha känsla" utav, inte ens utan paneristi printen. Och att dessutom dra dit ett kronskydd på en Radiomir gör att jag inte fattar någonting av hur design tankarna gått...
Korrekt, så ser den ut. Det enda som svävat lite har varit om det skulle bli pennvisare eller såna som på tex 932. Verkar ha landat i pennvarianten således..
För mig väcker det ett sug men inget jag skulle beställa utan att ha sett live eller betydligt fler bilder av
Korrekt, så ser den ut. Det enda som svävat lite har varit om det skulle bli pennvisare eller såna som på tex 932. Verkar ha landat i pennvarianten således..
Vet, men krockar i mitt huvud... Framförallt pga att den sitter där den sitterMen det är ju loggan för paneristi. Det stör mig minst.![]()