Jag gillar Firenze-liljan.. men jag är också svag för (de flesta) italienska fotbollslagDen där liljan (?) känns så jäkla o-panerai dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar Firenze-liljan.. men jag är också svag för (de flesta) italienska fotbollslagDen där liljan (?) känns så jäkla o-panerai dock
Köper den som väggdekoration, logga idrottslag. Men på en dykarklocka, en panerai...Jag gillar Firenze-liljan.. men jag är också svag för (de flesta) italienska fotbollslag
Oooh det där sandfärgade hade inte varit helt fel Någon som vet om dessa kommer i 22mm?Såg denna bild också på ett beige't strap som också skall komma
Oooh det där sandfärgade hade inte varit helt fel Någon som vet om dessa kommer i 22mm?
Kommer nog göra sig rejält bra på 372ingen info än, vet att de kommer i 26 men resten är okänt
Det där gröna ser ju väldigt mkt bättre ut än den andra varianten!Såg denna bild också på ett beige't strap som också skall komma
Håller med, har dock sett flera bilder på den gröna och det verkar inte vara den ovan vilket är triiiiist för den är bra mycket snyggare.Det där gröna ser ju väldigt mkt bättre ut än den andra varianten!
Det blev lite mkt blå ton i den andra som @oddface skrev tidigareHåller med, har dock sett flera bilder på den gröna och det verkar inte vara den ovan vilket är triiiiist för den är bra mycket snyggare.
Det blev lite mkt blå ton i den andra som @oddface skrev tidigare
Det beige bandet kan nog vara rätt schysst på en luminor 44 mm, men vettetusan hur bra det blir på en 47a, typ 372. Känns dock som ett band man kör max 10-20% av tiden och inte har på jämt.Såg denna bild också på ett beige't strap som också skall komma
Snabba bud! Jag tror jag och @peterc har fått konkurrens. Grattis till en riktigt bra klocka, inte lika bra som 422 men det är ingen.Tack @Palenkovich & @Caravelle33 för snabba svar på PM. Det blev 1305!
Tyvärr lämnade 422 till förmån för denna, submersible passar min livsstil bättre helt enkelt.
Excellent, grattis till en underbar pjäs!Tack @Palenkovich & @Caravelle33 för snabba svar på PM. Det blev 1305!
Tyvärr lämnade 422 till förmån för denna, submersible passar min livsstil bättre helt enkelt.
Vart tog 422an vägen?Tack @Palenkovich & @Caravelle33 för snabba svar på PM. Det blev 1305!
Så är det, ibland går det snabbt. Haha, så är det säkert. Bra på olika sätt skulle jag nog sägaSnabba bud! Jag tror jag och @peterc har fått konkurrens. Grattis till en riktigt bra klocka, inte lika bra som 422 men det är ingen.
Tack! Känns riktigt braExcellent, grattis till en underbar pjäs!
Norrtälje, ej medlem här men han skulle skaffa konto. Välkomnade honom in i värmenVart tog 422an vägen?
Aha! Det blev ett byteNorrtälje, ej medlem här men han skulle skaffa konto. Välkomnade honom in i värmen
Grymt! Stort grattisTack @Palenkovich & @Caravelle33 för snabba svar på PM. Det blev 1305!
Gudomlig tycker jag. Är min smak så dålig?Boetten också kanske?
Tack @Palenkovich & @Caravelle33 för snabba svar på PM. Det blev 1305!
Lika dålig som min!Gudomlig tycker jag. Är min smak så dålig?
Fast den passar nog bra till speciell klädsel, kanske en bisarr kavaj.
Lika dålig som min!
Snyggt! Grattis till en riktigt fin klockaTack @Palenkovich & @Caravelle33 för snabba svar på PM. Det blev 1305!
Tusen tack!Grymt! Stort grattis
Fullt förståeligt! Känns som det kan bli riktigt bra det här. Det blev byte till canvas direkt. Även om orange gummi är fräckt såklart!Grattis!
En oerhört bra modell, den klocka jag använt överlägset mest utav mina sen jag köpte den i maj. Min hälsar
Jag har kört mkt gummi i sommar... orange, grönt och det svarta. Den är perfekt på gummi.Tusen tack!
Fullt förståeligt! Känns som det kan bli riktigt bra det här. Det blev byte till canvas direkt. Även om orange gummi är fräckt såklart!
Riktigt bra helhet... Fin den där vita sandwich vad den nu heter modellen.