Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa namnet! Blev ju grymt bra
Härligt! Blev ju riktigt bra det där
Underbart bra, väntar med spänning på att få ett lume shot
Tunga pjäser!Värmer upp med 382, 127, 672, 520 och 309.
![]()
672 är en brutalt fin klockaVärmer upp med 382, 127, 672, 520 och 309.
![]()
Tung start!Värmer upp med 382, 127, 672, 520 och 309.
![]()
Hade kunnat leva med det där som klocklåda. Hade sovit gott varje nattVärmer upp med 382, 127, 672, 520 och 309.
![]()
Jag brukar bo under en sten när det kommer till sånt här, så förlåt om jag förolämpar någon, men vem i helsike har skaffat en 672?!?! Är det @Caravelle33 ?Värmer upp med 382, 127, 672, 520 och 309.
![]()
Jupp, vem annarsJag brukar bo under en sten när det kommer till sånt här, så förlåt om jag förolämpar någon, men vem i helsike har skaffat en 672?!?! Är det @Caravelle33 ?![]()
Ja, well, egentligen var det ju givet.Jupp, vem annars![]()
Grattis! Jag har klämt på din gamla 1305 ikvällJaha, här var det plexi
![]()
Tack! Hoppas ni haft en trevlig kväll!Grattis! Jag har klämt på din gamla 1305 ikväll
Fina bilder! As usual... Hoppas ni haft trevlig, inge avundsjukBILDBOMB från ikväll
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag skall försöka!Ja, well, egentligen var det ju givet.
Grattis @Caravelle33 - Vilken fantastisk klocka........ BEHÅLL DEN!
![]()
Vi saknade dig !Fina bilder! As usual... Hoppas ni haft trevlig, inge avundsjuk![]()
Hur i h***vete fick du till de där bilderna under de förutsättningarna. Hatten av.BILDBOMB från ikväll
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gummit av idag och testar ca för första gången OEM bandet på 671, det flitiga användandet av gummi i sommar har fått mig att verkligen gilla 26/22 band på Submersible.
![]()
Gratulerar!Senaste tillskottet fick hänga med på gårdagens trevligheter! PAM1305
![]()
Tack!Gratulerar!
Har samma och det är min favorit för tillfället, riktigt fin och skön.