Kostas 6152/1 strap på en 995Det är för mycket hår på armen för att vara @metamorfos![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kostas 6152/1 strap på en 995Det är för mycket hår på armen för att vara @metamorfos![]()
Auby pav 90 faktisktKostas 6152/1 strap på en 995
Det är för mycket hår på armen för att vara @metamorfos![]()
Snyggt ändåAuby pav 90 faktiskt
Snyggt ändå![]()
Yes, but I can't resist a cheap shot.Jag trodde du var bekant med mina handleder by now
Förstår det, riktigt schysst. Blir nog mitt nästa när köpstoppet upphävsIndeed, riktigt nöjd med det bandet
Välkommen hem!Jaha! Då åker jag väl tillbaka då!
![]()
Hur var den? Förutom att det verkar vara världens största gin flaska.Testar något nytt för mig
![]()
Har frugan dragit åt?Förstår det, riktigt schysst. Blir nog mitt nästa när köpstoppet upphävs
Riktigt bra bild, men jag gillar inte budskapetHösten är här
![]()
Bra tycker jag, något sötare, lite äppeltoner. Med rätt tonic blir den nog fantastiskHur var den? Förutom att det verkar vara världens största gin flaska.
Tack! Inte jag hellerRiktigt bra bild, men jag gillar inte budskapet
Tack kompis!Välkommen hem!
<3Cypern affären lagd på is, stavas struligt!
Istället får den lite kärlek och handleds tid idag #662
Morgon PW
![]()
After PW
![]()
Tack för det<3
Ditt tillägg i din annons (den röda texten) är asbra.
Smäll-på-käften-pjäs.
Jag tror den klockan skulle ha använt ordet lavett om den kunde prata.Smäll-på-käften-pjäs.
Färgmatchningen klart godkänd, men jag är ingen camosnubbe ...
Jag var emot från början men börjar mjukna.Färgmatchningen klart godkänd, men jag är ingen camosnubbe ...![]()
Jag sa ju det! Det där är den enda klockan du behöver.Ska erkänna att jag tröttnade på Hulken efter ca 24h och denna åkte på igen och åker med mig till kontoret i morgon
![]()
Med tanke på mina skor så borde jag ha en 720 istället.Jag har inte kört 720 på nästan hela sommaren. Herregud vad den är trevlig.![]()
Är faktiskt beredd att hålla medJag sa ju det! Det där är den enda klockan du behöver.
Både enklare och billigare att byta skor![]()
Med tanke på mina skor så borde jag ha en 720 istället.
Look who's talkingBåde enklare och billigare att byta skor![]()