Oddface canas, inspirerat av @Caravelle33![]()
Som utlovat!![]()
Skickat
Band of brothers!Kan inte vara sämre.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oddface canas, inspirerat av @Caravelle33![]()
Som utlovat!![]()
Skickat
Band of brothers!Kan inte vara sämre.
![]()
Tycker Federico nyanserade det bra. Skit. Illa. Osv. Men ska man ha den typ av konto som interagerar med fans och som inte bara publicerar katalogbilder så kommer det bli lite tokigt emellanåt. Sen så borde de plocka bort tokigheterna skyndsamt. Ja ni fattar.Börjar uppmärksammas mer och mer
12:54
6:16
Men är inte grejen lite att det är typ 10 bilder och att dom legat där i flera veckor och ingen bryr sig?Tycker Federico nyanserade det bra. Skit. Illa. Osv. Men ska man ha den typ av konto som interagerar med fans och som inte bara publicerar katalogbilder så kommer det bli lite tokigt emellanåt. Sen så borde de plocka bort tokigheterna skyndsamt. Ja ni fattar.
Jo de skötte det hela riktigt illa. Hade de bara tagit bort bilderna hade det varit en annan sak.Men är inte grejen lite att det är typ 10 bilder och att dom legat där i flera veckor och ingen bryr sig?
Sen är det ju lite kul att den gamla Panerai fejkarn nu lever på att ha en blog och klaga på andra fejkare![]()
Men är inte grejen lite att det är typ 10 bilder och att dom legat där i flera veckor och ingen bryr sig?
Sen är det ju lite kul att den gamla Panerai fejkarn nu lever på att ha en blog och klaga på andra fejkare![]()
Har lite svårt att tro att det är JMP som sitter och likear allt på sitt instakonto, helt orimligt att inte något skit slinker igenom.
Men att inte agera som CEO när det blir uppenbart att det blivit fel... obegripligt.
Perezcope.Det är en del av problemet och att JMP aktivt trycker like på bilder av kopior, många extremt uppenbara, modeller som aldrig existerat. Vem är panerai-fejkarn du pratar om? Är inte särskilt insatt.
Ingen som har en sån här, schysst till frack
![]()
![]()
![]()
Det är lite samma med väggur och bordsklockor. Det känns lite mycket pengar för inte så mycket.Fin, skulle gärna ha en men vill använda mina klockor. Det är det här med att gå runt i frack hela dagarna som inte lockar så mycket![]()
Nu har jag ingen aning om vad du jobbar med men kunder en halvtimme innan midnatt...???Skön känsla ändå när det kommer in en kund med en tuttonero igår som man får testa
![]()
![]()
Vilken tidszon befinner du dig i?Nu har jag ingen aning om vad du jobbar med men kunder en halvtimme innan midnatt...???![]()
Han skämtar nog lite om att datumfönstret på hans tuttonero ligger mellan två datumVilken tidszon befinner du dig i?
09:32 står det för mig att Videll skrev det där.
AAAAAH. Did not compute.Han skämtar nog lite om att datumfönstret på hans tuttonero ligger mellan två datum
Exakt!Han skämtar nog lite om att datumfönstret på hans tuttonero ligger mellan två datum
Haha, jag tyckte det var lite skojExakt!
Skulle vara lite rolig men det gick sådär![]()
Nu hajar jag. Och snart månadsskifte dessutom. He's an Alien.Nu har jag ingen aning om vad du jobbar med men kunder en halvtimme innan midnatt...???![]()