Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej!
Någon vet vilken/vilka butiker I landet som har Radiomir hemma på lager?
Vilken jävla flärp![]()
You asked for Flärpzii, you shall receive FlärpzciiFlärpzcii
Luxurywatches hade en 292 hemmaHej!
Någon vet vilken/vilka butiker I landet som har Radiomir hemma på lager?
Dvs. absolut ingen skillnad mer än att det saknas två nollor? Eller tänker du första versionen av 682 jämfört med andra versionen av 682?Har koll på skillnaden mellan pam682 och pam00682.
Som tidigare lycklig ägare till en PAM000 kan jag bara hålla med om att base-bettarini-luminorklockorna är fantastiska - och även om de inte ser lika flashiga ut på bild som en del andra fina modeller så är de oerhört snygga och coola i verkligheten.
Äh, tycker dina patenterade #metamorshots med kullerstenstextur i bakgrunden är grymmaJävla as att du ska ta så bra bilder jämfört med mina trötta
Äh, tycker dina patenterade #metamorshots med kullerstenstextur i bakgrunden är grymma![]()
Kullersten + lite himmel återspeglat i glaset känns som min grej nuÄh, tycker dina patenterade #metamorshots med kullerstenstextur i bakgrunden är grymma![]()
Säger killen med en 672 ...P3000 behöver ju inte vara så tråkig. Här i version P3001/10![]()
Säger killen med en 672 ...
309 har dock inte P3000Och en 309
309 har dock inte P3000
Just det, den hade jag ju redan glömt.Säger killen med en 672 ...
Börjar du sukta efter nytt redan?P3000 behöver ju inte vara så tråkig. Här i version P3001/10![]()
Jag lovar! Det enda jag uppskattar med 570 och 598 är baksidan.Börjar du sukta efter nytt redan?
Metamorflärp at your service
![]()
Har sagt det många gånger förr: Precis så jag känner med 739... P4000/10 är så sjukt fint att titta på IRL.. eller ja, tavlan är rätt schysst den med, men 30m WR och snapon-caseback dödar klockan för mig, precis som med alla andra DueJag lovar! Det enda jag uppskattar med 570 och 598 är baksidan.
#CaravelleShot = sjukt mäktigt tomteskägg i spegelnVill vara med på ett hörn.![]()
Har sagt det många gånger förr: Precis så jag känner med 739... P4000/10 är så sjukt fint att titta på IRL.. eller ja, tavlan är rätt schysst den med, men 30m WR och snapon-caseback dödar klockan för mig, precis som med alla andra Due
![]()
P4000/10 är vad jag syftade på .. har redan haft 620 själv och vet hur trevligt P4000 är .. men P4000/10 är ögongodis på en annan nivå995 med p4000 kompis