• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag insåg just vad det kan vara. Jag tror det är den blåa submersiblen i 42mm på länk, som @MaziK tyckte såg ut som en Omega. :)

fb_img_1588771510751-jpg.1428623
Varför envisas de med att göra skitfula länkar?!

Hej!
Undrar om det finns officiella Panerai-gummiband till 38mm modellen PAM775?
Tack för hjälpen :)
Det är ju någon form av snabblås på banden till 38mm serien så vanliga band kommer ej passa och det är mig veterigen bara Panerai själva som säljer denna typ av band så kolla på hemsidan. Har dock svårt att tro det själv då due serien inte är gjord för badaktiviteter

Det är ju någon form av snabblås på banden till 38mm serien så vanliga band kommer ej passa och det är mig veterigen bara Panerai själva som säljer denna typ av band så kolla på hemsidan. Har dock svårt att tro det själv då due serien inte är gjord för badaktiviteter
Det är snabblås på banden ja, men man kan plocka bort det stiftet och ersätta med vanligt bandstift. Det är jag 99% säker på.

Tillbaka
Topp