Aha OKDet är snabblås på banden ja, men man kan plocka bort det stiftet och ersätta med vanligt bandstift. Det är jag 99% säker på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha OKDet är snabblås på banden ja, men man kan plocka bort det stiftet och ersätta med vanligt bandstift. Det är jag 99% säker på.
Du råkar inte ha en till att kränga?
Taget!Kollar förrådet hemma, tror jag har en med ditt namn på. Kan cykla förbi dig i veckan för en pilsner och överlämning
https://www.instagram.com/p/CE19r5Cqp-p/?igshid=d2rolwmx91wvJag insåg just vad det kan vara. Jag tror det är den blåa submersiblen i 42mm på länk, som @MaziK tyckte såg ut som en Omega.
![]()
Jo det verkar väl så. A new gold standard......
Inget för mig men om du gillar det så kör!Vad tycker ni om att blanda band?![]()
![]()
![]()
Galet. Panerai på tjackVad tycker ni om att blanda band?![]()
![]()
![]()
Galet. Panerai på tjack
haha. våga testa och bli metamorflärperitjackeraiTjackerai
Tjackerai
HahaGalet. Panerai på tjack
Älskar lume shots genom kupat glasGodnatt Ristis
![]()
Jag insåg just vad det kan vara. Jag tror det är den blåa submersiblen i 42mm på länk, som @MaziK tyckte såg ut som en Omega.
![]()
Jag upplever guldnyansen som ganska kall och inte överdrivet röd. Vad säger du Mr NCS? Kan de ha mixtrat med färgen mån tro eller är det bilden som luras (dvs rose är melodin fortsatt)?
Panerai har ju gått ut med att Goldtech ÄR en ny legering, så det har absolut mixtrats med nyansen.Jag upplever guldnyansen som ganska kall och inte överdrivet röd. Vad säger du Mr NCS? Kan de ha mixtrat med färgen mån tro eller är det bilden som luras (dvs rose är melodin fortsatt)?
mkt bra. tyckt att deras tidigare guld är lite väl rött. om tonen är kallare är det positivt.Panerai har ju gått ut med att Goldtech ÄR en ny legering, så det har absolut mixtrats med nyansen.
Är du säker de tidigare visade öppen baksida på hemsidan? Annars är det typiskt Panerai och deras marknadsavdelning att visa fel/missvisande infoVar inne på Panerais hemsida och kikade lite och insåg att de verkar ha ändrat baksidan på 914/915? Min har ju öppen baksida likt 510/560 men nu verkar det vara stängd baksida. Har e.g. inga preferenser där, om något föredrar jag faktiskt stängd, men är det inte skumt att de bara ändrar mitt i en produktion när referensen ändå är så ny? Kanske klassiskt Panerai...
https://www.panerai.com/en/collections/watch-collection/luminor/pam00914-luminor-base---44mm.html
Haha ja tänkte det först också men är 100% att de visade öppen tidigare.Är du säker de tidigare visade öppen baksida på hemsidan? Annars är det typiskt Panerai och deras marknadsavdelning att visa fel/missvisande info![]()
Då är det mycket skumt ifall de skulle ändra!Haha ja tänkte det först också men är 100% att de visade öppen tidigare.
Exakt, closed caseback på den senare versionen av 682, det vet jag. Frågan är om den är lika tunn som 973? Alltså den sista versionen av 682!Dvs. absolut ingen skillnad mer än att det saknas två nollor? Eller tänker du första versionen av 682 jämfört med andra versionen av 682?
Blir en ganska stor skillnad då subben (682) uppfattas mindre pga bezeln dvs brytningen mellan tavlan och stålet. Möjligen blir det mindre skillnad om man kör den subben med svart keramisk tavlaNågon som burit bettarini och 42mm Sub en period och kan kommentera hur märkbar storleksskillnaden är?
Suben känns ganska mycket mindreNågon som burit bettarini och 42mm Sub en period och kan kommentera hur märkbar storleksskillnaden är?
Jag skulle säga att min 47mm sub känns mindre än 44mm luminor ... ah, och där skrev Videll skälet.Någon som burit bettarini och 42mm Sub en period och kan kommentera hur märkbar storleksskillnaden är?