Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I Panerai-mått mätt kanske den ser liten ut, men tycker 42mm passar väldigt väl.
![]()
Jag skulle gått för 683, har ju som bekant 1305 själv men det börjar dra hårt åt 1389.Hjälp mig att välja
683 eller 973?
![]()
973Hjälp mig att välja
683 eller 973?
![]()
Den med keramiska bezeln passar nog bäst till skjorta och kavaj. Dock hade jag valt den med stål till mig självHjälp mig att välja
683 eller 973?
![]()
Hjälp mig att välja
683 eller 973?
![]()
Sitter och kollar på alla som står och köper kräftor och räkor till helgen![]()
Med tanke på att du även taggar alla dina andra klockförsäljningar med Panerai så tycker jag inte detta inlägg är ens roligt. Sorry.Sitter och kollar på alla som står och köper kräftor och räkor till helgen![]()
Dräggel! Inte efter gurkanAfterwork
![]()
Ey vad är det där du har på dig. Vill nästan anmäla som spam till modsen <3
Med tanke på att du även taggar alla dina andra klockförsäljningar med Panerai så tycker jag inte detta inlägg är ens roligt. Sorry.![]()
Sugen på tomat och avocado?Dräggel! Inte efter gurkan
Nu snackar vi rätt tråd610 hämtade jag idag från mindre service och polering
![]()
683 tycker jag förstås...den är otroligt bra alltså.Hjälp mig att välja
683 eller 973?
![]()
Du hr ju inga spagettiarmar direkt. Den ser inte superstor ut för att vara en 372a.Min första 47mm och den är stor - gillart![]()
![]()
Ser ju riktigt bra ut. Underarmarna med handled ser inte så små ut heller. Match made in heaven imoMin första 47mm och den är stor - gillart![]()
![]()
Jag gillART också, den bär du upp mkt bra.Min första 47mm och den är stor - gillart![]()
![]()
Du fångade den lilla twistenJag gillART också, den bär du upp mkt bra.