Skicka adress som dm, jag kommer!Bullar upp inför imorgon
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skicka adress som dm, jag kommer!Bullar upp inför imorgon
![]()
Mellersta Skåne tyvärr. Så blir det en GTG i Skåne bakar jag bullar till denSkicka adress som dm, jag kommer!
Låter som senaste numret i buffémåltid som funkar bra med ny Panerai: Hemlagad gnocchi med krispig salvia och salviasmör.
Ps. Vinet är topp!
Stämmer gott att jag plankade buffet numrets recept rakt av. Enda skillnad är att jag kör salvian i smöret längre för krispigt.Låter som senaste numret i bufféBlev det bra?
Säljer du dom i klump eller en och en?Jag tror fan resten av mina pannor är till salu
![]()
![]()
Alla bud tas i beaktandeSäljer du dom i klump eller en och en?
Send an updated list...Jag tror fan resten av mina pannor är till salu
![]()
![]()
1305, 671, 662, 422, 249Send an updated list...
1305, 671, 662, 422, 249![]()
Allt är tillåtet, jag har ju rätten att säga nejFår man lägga skambud?
249 månader räntefritt?Får man köpa 249:an på avbetalning![]()
Nu ska vi bara komma överens om priset249 månader räntefritt?![]()
Funkar Radiomir 1940 ? I så fall har du 932 i 47mm med kupat glas, blå sunbursttavla och stålvisare. Du har även 690 med kupat glas och guldvisare, men texten är uppdelad på varsin sida av tavlan.Om PAM127 vore en radiomir, vilken vore den då? / Vilken är fiddys motsvarighet? 190?
Har testat 932 och den är bra, men 690 verkar helt underbarFunkar Radiomir 1940 ? I så fall har du 932 i 47mm med kupat glas, blå sunbursttavla och stålvisare. Du har även 690 med kupat glas och guldvisare, men texten är uppdelad på varsin sida av tavlan.
I 45mm har du 995 med grön tavla, kupat glas och guldvisare.
Funkar Radiomir 1940 ? I så fall har du 932 i 47mm med kupat glas, blå sunbursttavla och stålvisare. Du har även 690 med kupat glas och guldvisare, men texten är uppdelad på varsin sida av tavlan.
I 45mm har du 995 med grön tavla, kupat glas och guldvisare.
Om PAM127 vore en radiomir, vilken vore den då? / Vilken är fiddys motsvarighet? 190?
Går vi ned på lite mer limiterade modeller så Radiomir 294 är ju en riktigt bra referens, 309 som @Caravelle33 har och finns säkert flera i 47 med wirelugs.
Bra första post
Tänkte just skriva det, 232 är en riktigt bra Rad, billigare än många andra fina men otroligt bra. I stort sett lika limiterad och väldigt omtyckt i Paneristi världen...322 är en till 47:a med minervaverk. 232 finns ju också.
Upptäckte 294 först för någon månad sen.. den verkar helt grym. Dock tillgängligheten och priset..322 är en till 47:a med minervaverk. 232 finns ju också.