• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Coolt! Kan verkligen se att 44 mm Bettarini är en utmärkt OWG-kandidat. Den kan fungera i stort sett alla sammanhang:)
Helt rätt! :)
Kör Bettarini här med idag, 911.

9E05E743-2E05-47F2-A2B4-F8765F4EA096.jpeg
 

konkret

Cartier
2-Faktor
Är kupat glas oftast förknippat med en mer exklusiv modell? Hade personligen varit väldigt intresserad av en 233:a med tid och datum endast. Detta då jag föredrar 1950-caset men finner GMT onödigt för min del.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Är kupat glas oftast förknippat med en mer exklusiv modell? Hade personligen varit väldigt intresserad av en 233:a med tid och datum endast. Detta då jag föredrar 1950-caset men finner GMT onödigt för min del.
Köp en 233 med dot dial så kan du dölja GMT visaren och märker knappt att den är där :D

20200915130837_IMG_0073-01-01-01.jpeg


Men för att svara på din fråga - ja , det är oftast lite dyrare modeller som har kupat glas. Ingen bas-modell har kupat glas
 
Topp