Ellor123
Basic
Coolt! Kan verkligen se att 44 mm Bettarini är en utmärkt OWG-kandidat. Den kan fungera i stort sett alla sammanhangTack tack! Funderar på att bli OWG med den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt! Kan verkligen se att 44 mm Bettarini är en utmärkt OWG-kandidat. Den kan fungera i stort sett alla sammanhangTack tack! Funderar på att bli OWG med den![]()
Helt rätt!Coolt! Kan verkligen se att 44 mm Bettarini är en utmärkt OWG-kandidat. Den kan fungera i stort sett alla sammanhang![]()
Fantastisk!Helt rätt!
Kör Bettarini här med idag, 911.
![]()
Fina bilder!Försenad Macro Monday
![]()
![]()
Tänk franska så löser det sig.Försenad Macro Monday
![]()
![]()
Fina bilder!![]()
Sjuka bilder!![]()
Tack
Det är samma case på de båda. Grattis!Dag 2 som Panerai ägare och har självklart börjat gräva runt bland referenser.
Är det någon skillnad på PAM111 och PAM000, utöver sandwichtavla och subsekund dvs? Tänker främst på storlek
Slänger även med en bild
PAM111
![]()
Stort tack! Känns bra att äntligen vara härDet är samma case på de båda. Grattis!
Jag TROR 000 är någon mm tunnare pga stålbaksida istället för safir. Men utöver det samma case jaDet är samma case på de båda. Grattis!
Ikonisk klocka!Dag 2 som Panerai ägare och har självklart börjat gräva runt bland referenser.
Är det någon skillnad på PAM111 och PAM000, utöver sandwichtavla och subsekund dvs? Tänker främst på storlek
Slänger även med en bild
PAM111
![]()
Visst ja. Du har rätt. Fast jag tror skillnaden är mindre än 1 mm.Jag TROR 000 är någon mm tunnare pga stålbaksida istället för safir. Men utöver det samma case ja
Måste också köpa en snygg klocka att ta bilder på. Grymma bilder som vanligt!Försenad Macro Monday
![]()
![]()
Haha ja du har rätt, du har inga bra klockor alls. Dags att börja leverera!Måste också köpa en snygg klocka att ta bilder på. Grymma bilder som vanligt!
Magi!![]()
Mys i soffan..![]()
Köp en 233 med dot dial så kan du dölja GMT visaren och märker knappt att den är därÄr kupat glas oftast förknippat med en mer exklusiv modell? Hade personligen varit väldigt intresserad av en 233:a med tid och datum endast. Detta då jag föredrar 1950-caset men finner GMT onödigt för min del.
... i 44mm.Köp en 233 med dot dial så kan du dölja GMT visaren och märker knappt att den är där
![]()
Men för att svara på din fråga - ja , det är oftast lite dyrare modeller som har kupat glas. Ingen bas-modell har kupat glas
Finns billigare modeller i 47mm med kupat glas? 422/372 etc listar ju ändå rätt högt... i 44mm.
Fair enough.Finns billigare modeller i 47mm med kupat glas? 422/372 etc listar ju ändå rätt högt
Inte idag... Vad skiljer mot en 000?Någon som tänker skaffa en 1086 förresten?
![]()
Instämmer, tack!
Kanske 100m WR?Inte idag... Vad skiljer mot en 000?
Förutom lite flyttad text.